printlogo


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد:
وقفه دوماه در اجرای پروژه های عمرانی استان به دلیل شیوع کرونا/آغاز ریل گذاری مترو از یک ماه گذشته
وقفه دوماه در اجرای پروژه های عمرانی استان به دلیل شیوع کرونا/آغاز ریل گذاری مترو از یک ماه گذشته
کد خبر: 19843
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از شروع ریل گذاری مترو خبر داد و گفت: شیوع بیماری کرونا باعث تعطیلی بسیاری از پروژه ها در قم و وقفه دوماه در اجرای آنها شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن بهشتی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پروژه های نیمه تمام استان قم، اظهار داشت: در سال های اخیر اتمام پروژه های نیمه تمام در قم جزء اولویت های قرار داشته است.
وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا باعث تعطیلی بسیاری از پروژه ها در قم و وقفه دوماه در اجرای آنها شد اما در حال حاضر تمام پروژه های تعطیل شده در این ایام دوباره شروع به کار کرده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بااشاره به پروژه مترو بیان داشت: خبرخوش در خصوص مترو این است که در یک ماه گذشته ریل گذاری آن شروع شد و سعی داریم تا پایان این دولت خط A فاز اول را به بهره برداری برسانیم.
وی اضافه کرد: در خصوص منوریل چند جلسه با مسئولان شهرداری برگزار و مکاتباتی با ریاست جمهوری در جهت تعیین تکلیف انجام شد، بیشترین مشکل منوریل قم، تأمین اعتبار است که راهکارهای استان به‌صورت مکتوب برای تأمین اعتبار از اراضی ملی در استان به‌صورت تهاتری با پیمانکار ارائه‌شده است.
بهشتی اظهار داشت: پیمانکار نیز پیشنهاد را پذیرفته است و پیشنهاد لازم را به تهران داده‌ایم و منتظریم تا این موضوع تعیین تکلیف شود و درنهایت دیگر مسائل نیز قابل‌حل باشد.
وی تصریح کرد: در مورد فرودگاه جلساتی در سیستم قضائی و استانداری و سازمان هواپیمایی برگزار و اقداماتی انجام شد که درنهایت بر اخذ مجوز و موافقت اصولی تأکید شده است، مدارک و مستندات خود را ارسال کرده‌ایم و منتظر هستیم با رفع نواقص با موافقت اصولی فرودگاه قم موافقت شود.



انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19843