printlogo


مسئول کانون دانشجویی هلال احمر قم مطرح کرد:
اهدای خون در قالب طرح نذر مهربانی توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم
اهدای خون در قالب طرح نذر مهربانی توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم
کد خبر: 19867
مسئول کانون دانشجویی هلال احمر شهرستان قم با اشاره به اهمیت این روزهای اهدای خون، گفت: اعضای این کانون به منظور تشویق عموم مردم و با توجه به مسئولیت اجتماعی خویش در قالب طرح اهدای نذر مهربانی خون خود را اهدا کردند.
 محمدقادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به شرایط امروز کشور در شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: امروز با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور اهدا خون یکی از اقدامات بسیار مهم است.
وی ادامه داد: با توجه به این امر مهم طرح اهدای نذر مهربانی توسط کانون دانشجویی هلال احمر شهرستان قم راه اندازی شده است.
مسئول کانون دانشجویی هلال احمر شهرستان قم بیان داشت: اعضای این کانون به منظور تشویق عموم مردم و با توجه به مسئولیت اجتماعی خویش در قالب طرح اهدای نذر مهربانی خون خود را اهدا کردند.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) و آغاز ماه محرم الحرام و همچنین با توجه به اهمیت اهدای خون در شرایط پیش رو، با دو گروه برادران و خواهران در سازمان انتقال خون میدان روح الله صورت پذیرفت.
قادری در خاتمه افزود: انجام خدمات بشردوستانه و عام المنفعه از اهداف این کانون بوده و از اعضا و عموم مردم درخواست داریم که همچون گذشته با اهدای خون خود نیازمندان را یاری نمایند.


 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19867