printlogo


افشای اظهارات منفی و جنجالی ملانیا درباره ترامپ و فرزندانش
 افشای اظهارات منفی و جنجالی ملانیا درباره ترامپ و فرزندانش
کد خبر: 19880
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در ادامه انتشار صوت‌های افشاگرانه اعضای خانواده ترامپ، حال نوبت به انتشار اظهارات نه چندان خوشایند ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا درباره همسر و فرزندان ارشد او رسیده است.

بنا به گفته برخی منابع مطلع، دوست و مشاور سابق ملانیا ترامپ فایل صوتی از او در اختیار دارد که در آن بانوی اول آمریکا اظهارات نامناسبی را درباره ترامپ و فرزندان ارشد او به زبان می‌آورد. استفانی وینستون ولکف، دوست سابق ملانیا که در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترامپ در سال ۲۰۱۷ مشارکت داشت، صدای بانوی اول آمریکا را زمانیکه اظهارات ناخوشایند و ناامیدکننده‌ای را درباره ترامپ و فرزندان او می‌گوید، ضبط کرده است.

ولکف قصد دارد محتوای این فایل صوتی را در کتاب خود با عنوان «ملانیا و من: افت و خیز دوستی من با بانوی اول» افشا کند. این کتاب افشاگرانه قرار است اول سپتامبر راهی بازار شود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که روزنامه واشنگتن پست به تازگی از افشای فایل صوتی خواهر ترامپ خبر داد. ماریانا ترامپ بری، خواهر بزرگتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک فایل صوتی که به طور مخفیانه ضبط شده و در اختیار نشریه واشنگتن پست قرار گرفته، گفته است: «برادرم هیچ اصولی ندارد».

او در این فایل صوتی همچنین گفته است: تنها کاری که او (دونالد ترامپ) انجام می‌دهد عمل به حرف‌های خودش است. او هیچ اصولی ندارد و به هیچ اصلی پایبند نیست.

ماریانا ترامپ، تنها عضو خانواده رئیس جمهور آمریکا نیست که از او انتقاد می‌کند. مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ هم به تازگی در کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چگونه خانواده من خطرناکترین مرد جهان را به وجود آورد» به افشاگری در باره خانواده ترامپ پرداخت.

با توجه به جایگاه بانوی اول آمریکا، انتشار فایل صوتی منتسب به او می‌تواند به جنجال تازه‌ای در درون جامعه سیاسی آمریکا و نیز زندگی شخصی ترامپ تبدیل شود.




انتهای پیام/
محسن خداپرست



لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19880