printlogo


ارومیه به‌طور رسمی میزبان لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال شد
ارومیه به‌طور رسمی میزبان لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال شد
کد خبر: 2005
در دیدار سرپرست فدراسیون والیبال با استاندار آذربایجان‌غربی، تفاهم‌نامه میزبانی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال در ارومیه به امضای طرفین رسید تا این شهر بطور رسمی میزبان مسابقات شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،در دیدار افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال با محمدمهدی شهریاری استاندار این استان و در حضور عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ به امضای طرفین رسید.

افشین داوری با اشاره به اینکه میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌ها اتفاق شایسته و مهمی است گفت: امسال برای اولین بار، شهری غیر از تهران به عنوان میزبان برگزیده شده که با توجه به اینکه رشته والیبال بیشترین تماشاگر تلویزیونی را دارد می‌تواند در معرفی شهرهای ارومیه و اردبیل کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: ارومیه به عنوان یکی از شهرهای والیبال‌خیز مطرح است و زندگی مردم نیز با این رشته عجیب شده لذا شاهد میزبانی شایسته این شهر از مسابقات خواهیم بود.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی هم افزود: این رقابت‌ها به میزبانی ارومیه در افزایش شور و انگیزه مردم والیبال‌دوست این شهر تاثیرگذار خواهد بود و قطعا در معرفی ارومیه به عنوان شهر گردشگری و ورزشی مثمرثمر و سبب حضور سرمایه‌گذاران خواهدشد.

گفتنی است، کریستین واسمر ناظر فدراسیون بین‌المللی والیبال ماه گذشته در بازدید از امکانات شهر ارومیه، میزبانی این شهر را از مسابقات تایید کرده بود.
شایان ذکر است، ارومیه، خردادماه سال آینده میزبان هفته سوم از مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ که با حضور تیم‌های کانادا، روسیه، لهستان و ایران برگزار خواهدشد، است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2005