printlogo


حمله غافلگیرانه سارقان حین کلاس آنلاین!
 حمله غافلگیرانه سارقان حین کلاس آنلاین!
کد خبر: 20144
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دستبرد سارقان مسلح از خانه یک دانش آموز اکوادوری را به تصویر می‌کشد. «ماریا خوزه» و ۲۵ همکلاسی اش به همراه معلمشان در حال تحصیل آنلاین بود که ناگهان سارقان وارد خانه شدند. این اتفاق روز جمعه و در شهر «آمباتو» واقع در تونگوراهوآ در مرکز اکوادور رخ داد.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد در حالی که این دختر به همراه همکلاسی‌ها و معلمش در چت روم حضور دارد ناگهان سارقان وارد اتاق او می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود یکی از سارقان به قصد سرقت لپ تاپ این دختر به او نزدیک می‌شود. این فیلم ظاهرا با بستن لپ تاپ توسط یکی از سارقان به اتمام می‌رسد. بلافاصله همکلاسی‌های ماریا که متوجه این حادثه شده اند فورا معلم خود را در جریان آن قرار می‌دهند.

 

در ویدئوی منتشر شده صدای یکی از دانش آموزان شنیده می‌شود که از همکلاسی هایش سوال می‌کند: «آیا کسی آدرس یا شماره تلفنی از والدین ماریا دارد؟» یکی از دانش آموز در پاسخ می‌گوید: «من شماره تلفن همراه مادرش را دارم.» دانش آموز سوم نیز می‌گوید فورا به مادرش زنگ بزن.

پس از این حادثه پلیس اکوادور با استفاده از موقعیتی که تلفن همراه ربوده شده این دختر نشان می‌داد توانست محل اختفای سارقان را پیدا کند. پلیس سارقان را که چهار نفر بودند دستگیر کرد. پلیس در محل اختفای سارقان ۳۰۱۷ یورو، دو اسلحه، دو تلفن همراه، یک لپ تاپ و یک کنسول بازی پیدا کرد.

گفتنی است؛ بازداشت شدگان در بازداشتگاه پلیس بسر می‌برند و تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20144