printlogo


کمیته ویژه پیشکسوتان ایثار و شهادت در قم تشکیل می‌شود
کمیته ویژه پیشکسوتان ایثار و شهادت در قم تشکیل می‌شود
کد خبر: 20290
کمیته ویژه پیشکسوتان ایثار و شهادت در قم باهدف استفاده از ظرفیت‌های پیشکسوتان ایثار و شهادت برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره ملی شهدای قم تشکیل خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،در جلسه ویژه همفکری با فرماندهان و پیشکسوتان دوران مقدس استان قم که پنج شنبه ۲۷شهریور در محل ستاد کنگره برگزار خواهد شد تصمیماتی برای تشکیل کمیته ویژه پیشکسوتان ایثار و شهادت در ذیل ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گرفته خواهد شد.

هدف از تشکیل این کمیته ‌استفاده از آثار و ظرفیت‌های همه رزمندگان و جانبازان و آزادگان در هرچه بهتر برگزار شدن کنگره ملی شهدای استان قم است.

 پیشکسوتان و یادگاران دوران حماسه و ایثار به عنوان متولیان اصلی کنگره شهدا دارای خاطرات و روایت‌های گران سنگ و نابی از شهدا و هشت سال دفاع مقدس هستند که ضرورت دارد در قالب های مختلف فرهنگی و هنری تولید و به جامعه و جوانان عرضه شود.

 همچنین در این جلسه مقرر خواهد شد جلسه ای با حضور فرماندهان گردان ها رده‌های مختلف لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام  در دوران دفاع مقدس برای شناسایی ظرفیت ها و برنامه ریزی برای بهره گیری از آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 همچنین در این جلسه احمد فتوحی جانشین لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب در دوران دفاع مقدس رهنمودهایی ایراد خواهند کرد.

پیش از این ۱۷ کمیته ذیل کنگره ملی شهدای استان قم  از جمله کمیته اصناف و بازاریان، کمیته امور بانوان، کمیته خانواده ایثارگران پیشکسوتان ایثار و شهادت، کمیته ورزش و جوانان، کمیته اجرای برگزاری مراسم ،کمیته مساجد تشکل های مردمی و هیئت های مذهبی ،کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی، کمیته شهدای نهضت جهانی اسلام، کمیته دانشگاهیان، کمیته تبلیغات و فضاسازی محیطی یادمان ها و امور نمایشگاه ها، کمیته فرهنگ و آموزش، کمیته روحانیت، کمیته حفاظت امنیت و رزمایش، کمیته جمع آوری اسناد و آثار شهدا، کمیته بودجه ها و پشتیبانی، کمیته یادواره ها تشکیل شده بود.


انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20290