printlogo


مسئول تیم هندبال پاس قم:
مسئولان استان به داد تیم هندبال پاس برسند/ هیچ کمکی تاکنون به تیم نشده است
مسئولان استان به داد تیم هندبال پاس برسند/ هیچ کمکی تاکنون به تیم نشده است
کد خبر: 20369
مسئول تیم هندبال پاس قم بابیان این‌که مسئولان استان به داد تیم هندبال پاس برسند، گفت: هیچ کمکی تاکنون به تیم نشده است.
محسن ولیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،اظهار داشت: سال گذشته بعد از ۸ سال تیم بزرگسالان هندبال استان قم به نام هیئت هندبال استان قم راه‌اندازی شد و در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور موفق شدیم سهمیه حضور در لیگ برتر امسال را به دست بیاوریم.

 وی افزود: امسال هم به همت جوانان قم تمرینات را یک ماه است که شروع کرده‌ایم جوانان تیم هندبال قم برای موفقیت تیم از جان‌ودل مایه می‌گذارند این جوانان بدون هیچ چشم‌داشتی و بدون دریافت پول و هزینه‌ای تمرینات خود را باقدرت ادامه می‌دهند.

مسئول تیم هندبال پاس قم خاطرنشان کرد: جوانان هندبال قم به دنبال افتخارآفرینی برای شهر قم هستند امسال نیروی انتظامی استان جناب سرهنگ راسخ در این زمینه به ما کمک‌های زیادی کردند تا بتوانیم باشگاه پاس را در قم فعال کنیم تیم هندبال قم امسال بانام پاس قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های شرکت کشور شرکت کند.
 ولیان تصریح کرد: نیروی انتظامی بودجه خاصی در این زمینه در اختیار قرار نمی‌دهد و همه هزینه‌های باشگاه و برخی از بازیکنانی که آزاد هستند و سرباز نیستند نیاز به بودجه دارد علاوه بر این مبلغ قراردادی که برای جذب نیروی غیر سرباز می‌خواهیم نیاز به هزینه دارد اما هنوز هیچ حامی مالی نتوانستیم پیدا کنیم.

 این هندبالیست قمی بیان داشت: اگر واقعاً نتوانیم حامی مالی برای تیم هندبال قم پیدا کنیم به مشکل بر خواهیم خورد آن‌هم در این روزها که تنها دو هفته زمان به شروع مسابقات مانده است اگر کسی حمایت مالی از تیم نکند نمی‌توان از این تیم توقع داشت که تیم را در لیگ برتر حفظ کند زیرا بدون هزینه این کار امکان‌پذیر نیست برخی از تیم‌های لیگ برتری بالای ۵ میلیارد تومان برای تیمشان هزینه کرده‌اند.

 ولیان عنوان کرد: نمی‌توان جلوی تیم‌هایی که چنین هزینه‌هایی را داشته‌اند ایستادگی کرد از مسئولین استان قم ازجمله شورای شهر، شهرداری، استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت هندبال و نمایندگان مجلس درخواست داریم که به تیم هندبال قم کمک کنند.
وی ادامه داد: اعضای تیم هندبال قم توقع زیادی ندارند توقعات آن‌ها بسیار پایین است اگر به آن‌ها بهاداده شود مطمئناً در دو سه سال آینده چند نفر از همین جوانان شهر قم را در تیم ملی هندبال خواهیم دید زیرا استعداد بسیار خوبی در این رشته در قم وجود دارد ۷۰ درصد از اعضای تیم هندبال قم بومی هستند و بیشتر اعضا زیر ۲۳ سال هستند یعنی همه این‌ها می‌توانند سالیان سال برای تیم هندبال وارد میدان شوند و افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20369