printlogo


فرماندهان شهید نیروی هوایی الگوی مناسبی برای مدیریت جهادی هستند
فرماندهان شهید نیروی هوایی الگوی مناسبی برای مدیریت جهادی هستند
کد خبر: 2055
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: کسانی که همایش های مختلف مدیریت جهادی برگزار می کنند، خوب است شیوه مدیریت و زندگی فرماندهان شهید نیروی هوایی را هم ببینند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت تیمسار منصور ستاری فرمانده اسبق نیروی هوایی و جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو، که در ستاد نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: انسان موفق کسی است که کشورش به وجود او افتخار کند و همه قهرمانان نیروی هوایی از جمله همین شهدای عزیز، برای ما تاریخ ساز بودند.

سیاری افزود: آنچه باعث شد شهدای نیروی هوایی تاریخ ساز شوند، تفاوتی است که در نوع فرماندهی و مدیریت آنها بود و آن هم مدیریت جهادی است که این روزها مطرح می شود.

وی خاطرنشان کرد: اصول مدیریت معمولی با مدیریت جهادی تفاوتی ندارد، اما دلسوزی، ایثارگری، ولایتمداری و پا در رکاب بودن از جمله ویژگی های یک مدیریت جهادی است.

رئیس ستاد آجا ادامه داد: شهدا تکلیفی عمل کردند تا کاری کنند که کشورشان به آنها افتخار کند. کسانی که امروز همایش های مختلف مدیریت جهادی برگزار می کنند خوب است که شیوه مدیریت و زندگی فرماندهان شهید نیروی هوایی را بررسی کنند.

سیاری اظهار داشت: در طول جنگ با همکاری تنگاتنگ نیروی هوایی و دریایی ارتش، بیش از ١٥٠ عملیات اسکورت کشتی که بالغ بر ١٠ هزار کشتی بود صورت گرفت که از این تعداد فقط ٢٥٠ کشتی مورد اصابت قرار گرفت.

وی گفت: اگر دشمن می توانست تاسیسات جزیره خارک را از کار بیندازد، قطعا از نظر اقتصادی در جنگ دچار مشکل می شدیم، اما با حضور به موقع نیروی هوایی و قدرت پدافند نتوانستند ضربه ای وارد کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: امروز به برکت خون شهدا و جانفشانی رزمندگان، سازنده هواپیما شده ایم و همان تجهیزات بگونه ای نگهداری و به روز می شود که قدرت اول منطقه هستیم.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2055