printlogo


استاندار قم:
افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند از دریافت خدمات محروم خواهند شد
افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند از دریافت خدمات محروم خواهند شد
کد خبر: 20726
استاندار قم گفت: در حوزه اداری برای افرادی که ماسک استفاده نمی کنند ارائه خدمت نخواهد شد و متخلفین از این امر که به افرادی که ماسک نمی زنند خدمات ارائه می دهند مجازات خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به ریاست رییس جمهور برگزار شد گزارشی از وضعیت استان های مختلف ارائه شد و با توجه به اینکه استان های مختلف وضعیت متفاوتی دارند به استانها اختیار داده شده تا با توجه به شرایط شان محدودیت‌هایی را اعمال کنند.

 وی خاطر نشان کرد: برای کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند مجازات های پیش بینی شده است در استان قم هم با توجه به اینکه شیوع بیماری، از روز پنجشنبه محدودیت هایی را اعمال کردیم و برخی از صنوف پرخطر، مراسم ها و محل های تجمع تعطیل شدند.

 استاندار قم ادامه داد: پیش بینی می شود در حوزه اداری برای افرادی که ماسک استفاده نمی کنند ارائه خدمت نخواهد شد و متخلفین از این امر که به افرادی که ماسک نمی زنند خدمات ارائه می دهند مجازات خواهند شد و از طریق هیات تخلفات با آنها برخورد خواهد شد.
 وی تصریح کرد: در حوزه اصناف هم مجازات هایی برای کسانی که تخلف می‌کنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند جرم انگاری شده و با آنها برخورد خواهد شد از تذکر گرفته تا بحث پلمب و همچنین لغو پروانه پیش‌بینی شده است .

سرمست گفت: در خصوص مراسمی که برای عزاداری صورت می‌گیرد با توجه به اینکه پروتکل های بهداشتی برای ماههای محرم و صفر پیش‌بینی شده برای یک هفته هم ممنوعیت و محدودیت اعمال شده و امید است که همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم ها و هیئت های مذهبی این ممنوعیت ها را رعایت کنند تا بتوانیم از این موج جدید که وجود دارد به سلامت عبور کنیم.

سرمست تاکید کرد : برای راهپیمایی و پیاده روی اربعین هیچ‌گونه برنامه بین ایران و عراق وجود نخواهد داشت و همچنین  هیچگونه راهپیمایی و پیاده روی نمادین هم در سطح داخل کشور  و از جمله قم هم نخواهیم داشت.
انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20726