مدیرکل بنیاد مسکن قم:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با اشاره به اجرای طرح صدور سند رسمی به اراضی کشاورزی از سال گذشته، گفت: تاکنون افزون بر۲۳ هزار و ۵۰۰ سند برای اراضی روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر استان صادر شده‌است.
با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد؛
آیین گرامی‌داشت چهره سال انقلاب اسلامی در استان قم با معرفی و تجلیل از «علیرضا قراگوزلو» و با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، اساتید و هنرمندان شناخته شده استان برگزار شد.
دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند؛
نماینده کارفرمایان درباره جلسه روز گذشته شورای‌عالی کار گفته، جلسه خاصی نبوده و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می‌کند، ما اطلاعی نداریم.
امام‌جمعه قم:
امام‌جمعه قم گفت: پاسخ ایران به تجاوزات رژیم منحوس صهیونیستی را قرآنی، روایی و طبق سنت عقلا می‌دانیم و آن کار بسیار شایسته و لازم بود.
رئیس هیات ورزشی جانبازان و توان‌یابان خبر داد؛
رئیس هیات ورزشی جانبازان و توان‌یابان قم از دعوت شدن ۲ ورزشکار والیبال نشسته این استان به اردوی تیم ملی خبر داد.
رئیس هیات بسکتبال خبر داد؛
رئیس هیات بسکتبال استان قم از میزبانی مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور خبر داد.
معاون بازرسی صمت قم خبر داد؛
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ارزش پرونده‌های تخلف صنفی تشکیل شده توسط بازرسان صمت در قم طی سال گذشته ۱۹ هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال بود که برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.
سرپرست هیئت کشتی قم خبر داد؛
سرپرست هیئت کشتی قم از دعوت‌شدن هشت فرنگی‌کار این استان به مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
رئیس حوزه هنری قم:
رئیس حوزه هنری قم گفت: متأسفانه فرهنگ و هنر قم از نظر زیرساخت دچار ضعف است و کمبود امکانات و نزدیکی به پایتخت باعث شده تا هنرمندان به تهران مهاجرت کنند و ثمره هنر قم در جای دیگر چیده شود.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم خبر داد:
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم از برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تعداد ولادت نوزادان در سال گذشته این استان در مقایسه با سال ۱۴۰۱، نیم درصد افزایش نشان می‌دهد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم:
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم، گفت: طی مذاکرات انجام شده امکان خرید واگن‌ مونوریل فراهم شده و دولت نیز نسبت به تأمین مالی آن نظر مساعد دارد.
آیت الله جوادی آملی:‌
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در پی عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح علیه دشمن صهیونیستی، با صدور پیامی بیان داشت: اسراییل جنایتکار باید بداند اینها فتح قریب است از یک سو، فتح مبین است از سوی دیگر، این دو، طلیعه امر را وعده می‌دهد.
کارشناس مسائل دینی:
کارشناس مسائل دینی گفت: معنویت کسب شده در ماه مبارک رمضان مانند سرمایه و توشه راه برای بقیه سال است تصور نشود ماه مبارک رمضان تمام شده پس عمل خیر و معنویت آن نیز تمام شده است.
در راستای اجرای طرح تملک و رفع تصرف منافع؛
در راستای اجرای طرح تملک و رفع تصرف منافع پلاک‌های باقی‌مانده از مستأجرین و متصرفین ۶ باب مغازه در خیابان حائری قم تخریب شد.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت