printlogo


ملت ایران هیچگاه از مسیر امام حسین(ع) جدا نخواهند شد
ملت ایران هیچگاه از مسیر امام حسین(ع) جدا نخواهند شد
کد خبر: 20881
امام جمعه قم با اشاره به اینکه مردم انقلابی ایران در حال حرکت در صراط مستقیم امام حسین(ع) هستند، گفت: ملت انقلابی ایران در طول چهل سال گذشته نشان داده اند که هیچ‌گاه از راه و اهداف حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جدا نشده و نخواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در قم ظهر امروز در آئین برگزاری چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مؤاسات و همدلی اداره کل اوقاف استان قم با عنوان شمیم حسینی اظهار داشت: ملت انقلابی ایران در طول چهل سال گذشته نشان داده اند که هیچ‌گاه از راه و اهداف حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جدا نشده و نخواهند شد.
وی ادامه داد: جای ایرانیان عاشق امام حسین(ع) در زیارت اربعین خالی بود؛ هدف از زیارت، اتصال به وجود مبارک اباعبدالله(ع) است و دست یافتن به این هدف صرفا از طریق تشرف مکانی نیست.

امام جمعه قم با اشاره به شاخصه های حسینی بودن، گفت: مردم انقلابی ایران در حال حرکت در صراط مستقیم امام حسین(ع) هستند و از شاخصه حسینی بودن، پیمودن راه امام حسین(ع) و محقق کردن اهداف ایشان است.
وی اضافه کرد:خیرین با اموال خودشان در مسیر اباعبدالله(ع) حرکت می کنند و اتصال خود را به ایشان ثابت می کنند که ما از مشارکت مردم در امور خیر و کمک به نیازمندان در ماه محرم و صفر تشکر می کنیم.
آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: عمر انسان تمامی شدنی است و آنچه باقی می ماند امور خیر است و خیرین با موقوفات خود اثر اعمال خود جاودانه می کنند.
وی با یادآوری جمله ماندگار ما ملت امام حسینیم از سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: ملت امام حسین(ع)، امت قیام، توجه به درد دردمندان، انفاق و ایثار است.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20881