printlogo


لیگ قهرمانان اروپا/ بایرن مونیخ - اتلتیکو مادرید؛ محک مدافع عنوان قهرمانی مقابل شاگردان سیمئونه
 لیگ قهرمانان اروپا/ بایرن مونیخ - اتلتیکو مادرید؛ محک مدافع عنوان قهرمانی مقابل شاگردان سیمئونه
کد خبر: 21175
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شب دوم از هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) پیگیری می‌شود. البته برخی از بازی‌ها بدون حضور تماشاگر و فقط تعداد اندکی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ - اتلتیکو مادرید (ساعت ۲۲:۳۰)

تیم فوتبال بایرن مونیخ از گروه A مسابقات لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت. بایرن مونیخ فصل گذشته هر ۱۱ بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و با اقتدار قهرمان لیگ قهرمانان شد. آن‌ها در این ۱۱ مسابقه ۴۳ گل زدند و تنها ۸ گل دریافت کردند.

لروی سانه پس از آسیب دیدگی زانو در حال بازگشت به آمادگی کامل است، اما در بهترین حالت، مقابل اتلتیکو نیمکت نشین خواهد بود. کیمیچ به دلیل تولد فرزند دومش در پیروزی ۴ بر یک مقابل آرمینیا بیله فلد در بوندسلیگا غایب بود، اما برابر اتلتیکو بازی می‌کند.

اتلتیکو فصل قبل به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد، اما با شکست برابر لایپزیگ از دور رقابت‌ها کنار رفت. این تیم اسپانیایی در ۶ فصل گذشته ۲ بار نایب قهرمان شده، اما هنوز موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نشده است.

اتلتیکو در جدول لالیگا با وجود ۲ بازی کمتر در رده هشتم قرار دارد. شاگردان سیمئونه این هفته با ۲ گل برابر سلتاویگو به پیروزی رسیدند. لوئیس سوارز در ۴ بازی که با پیراهن اتلتیکو به میدان رفته، ۳ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

لوکاس هرناندز مدافع چپ بایرن بیش از ۱۰۰ بازی با پیراهن اتلتیکو انجام داده است. لواندوفسکی با ۱۵ گل زده بهترین گلزن فصل گذشته لیگ قهرمانان است. بایرن مونیخ در فینال جام یوفا (۱۹۷۴) برابر اتلتیکو به پیروزی رسید.

در تقابل‌های قبلی ۲ تیم،۳ پیروزی برای بایرن مونیخ، ۲ پیروزی برای اتلتیکو و یک تساوی ثبت شده است.

دیگو کاستا و ورسالیکو به علت مصدومیت در بازی با بایرن مونیخ غایب هستند. سائول هم مصدوم است و حضور او در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. سرژ گنابری ستاره بایرن مونیخ هم به ویروس کرونا مبتلا شده و نمی‌تواند در این مسابقه برای باواریایی‌ها بازی کند.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ: مانوئل نویر، پاوارد، زوله، آلابا، هرناندز، کیمیچ، گورتسکا، مولر، کومان، داگلاس کاستا و لواندوفسکی

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید: اوبلاک، ساویچ، تریپیر، فیلیپه، هرموسو، کورنا، توریرا، کوکه، کاراسکو، فلیکس و سوارز

در دیگر مسابقه این گروه تیم فوتبال سالزبورگ میزبان لوکوموتیو مسکو خواهد بود.

رئال مادرید - شاختار دونتسک (ساعت ۲۰:۲۵)

در گروه B لیگ قهرمانان هم ۲ مسابقه برگزار می‌شود که در مهمترین بازی رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان شاختار خواهد بود.

ادن هازارد، دنی کارواخال و اودگارد به دلیل مصدومیت نمی‌توانند برای رئال به میدان بروند. سرخیو راموس دیگر بازیکن مصدوم تیم زیدان است که به احتمال زیاد به بازی با شاختار نمی‌رسد.

شاختار هم مالیشف، ایزمایلی، کونوپلیانکا و کریستوف ۴ بازیکن اصلی خود را در این مسابقه به همراه نخواهد داشت.

رئال این هفته در عین ناباوری برابر کادیز در مسابقات لالیگا شکست خورد. مادریدی‌ها در ۵ بازی اخیر خود ۳ کلین شیت کرده اند که نشان می‌دهد مدافعان این تیم از تمرکز بالایی در این فصل برخوردار هستند.

شاختار در لیگ اوکراین سوم است. آن‌ها در ۵ بازی اخیر خود ۳ تساوی داشته اند، اما در هر بازی حداقل یک گل زده اند.

به احتمال زیاد ناچو فرناندز در پست دفاع راست برای رئال بازی می‌کند. مارسلو هم احتمالا نیمکت نشین خواهد بود. مثلث بنزما، وینیسیوس و آسنسیو هم در خط حمله رئال بازی خواهند کرد.

در دیگر بازی این گروه تیم اینتر از ساعت ۲۲:۳۰ میزبان مونشن گلادباخ خواهد بود.

در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز ۲ مسابقه به صورت همزمان برگزار می‌شود. منچستر سیتی به مصاف پورتو خواهد رفت و المپیاکوس از مارسی پذیرایی می‌کند. نام مهدی طارمی در لیست بازیکنان پورتو برای دیدار با منچستر سیتی به چشم می‌خورد. او احتمالا در نیمه دوم در ترکیب نماینده پرتغال قرار می‌گیرد. کوین دیبروین و ژسوس غایبان سرشناس منچستر سیتی در این بازی هستند.

در گروه D هم تیم فوتبال لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم یوهان کرایوف (آمستردام هلند) به مصاف آژاکس خواهد رفت. ویرجیل فن دایک غایب لیورپولی‌ها برای این مسابقه است. به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ قصد دارد از فابینیو در قلب خط دفاعی استفاده کند.

در دیگر بازی این گروه میدیولن دانمارک میزبان آتالانتا خواهد بود.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21175