printlogo


در حاشیه دستگیری یک معتاد متجاهر در مشهد؛
فرافکنی و موج‌سواری پوچ رسانه‌های معاند + عکس و فیلم
فرافکنی و موج‌سواری پوچ رسانه‌های معاند + عکس و فیلم
کد خبر: 21254
رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در طی این سال‌ها همواره به دنبال فرافکنی و موج‌سواری علیه نظام هستند که در حادثه دیروز مشهد نیز کاملاً روشن و واضح است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در روز 5 شنبه مبنی‌بر این‌که یکی از مأموران نیروی انتظامی در شهر مشهد برخورد مناسبی با یکی از شهروندان مشهدی نداشته، به‌سرعت خبرساز شد.
در این میان شبکه‌های معاند و بیگانه نیز بلافاصله بدون این‌که به اصل ماجرا پی ببرند شروع به حاشیه‌سازی و اتهام افکنی به‌نظام کردند.


حال این‌که امروز انتشار ویدئویی مستند در شبکه‌های مجازی از این فرد نشان داد که متهم نه‌تنها با خانواده خود ارتباط مناسبی نداشته بلکه با اهالی محل و کسبه نیز برخورد نامناسب و زننده‌ای داشته و حتی مزاحمت‌هایی را نیز برای آن‌ها ایجاد کرده که موجب تماس آن‌ها با نیروی انتظامی شده است، هرچند که در این میان مأمور نیروی انتظامی نیز می‌توانسته با سعه‌صدر بیشتری با این فرد رفتار کند.
 
از سوی دیگر ورود سریع و بی‌طرفانه دادستانی مشهد نیز اتفاق به جا و مناسبی بوده تا به‌عنوان مدعی‌العموم به دنبال احقاق حق باشد.
به‌هرحال در این موارد است که می‌توان تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام به‌خصوص نظام سلطه را فهمید.
درحالی‌که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از پلیسی که قاتل جورج فلوید بود تقدیر و تشکر می‌کند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دادستانی بلافاصله دستور دستگیری مأمور پلیس را صادر می‌کند تا با بررسی دقیق اتفاق رخ‌داده حق به حق‌دار برسد.
در این میان نباید از فرافکنی و موج‌سواری پوچ رسانه‌های معاند در 24 ساعت گذشته به‌راحتی عبور کرد، رسانه‌هایی که با رصد مستمر اتفاقات داخل کشور از هر روزنه‌ای برای ضربه‌زدن به‌نظام فروگذار نیستند.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21254