printlogo


پیگیری مسائل متروی قم در شورای فنی کشور/ لزوم حمایت از پیمانکار
پیگیری مسائل متروی قم در شورای فنی کشور/ لزوم حمایت از پیمانکار
کد خبر: 21347
شهردار قم گفت: مشکلات متروی قم در زمینه عمل به تعهدات پیمانکار در شورای فنی پیگیری می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  دکترسید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای سازمان قطار شهری استان قم با اشاره به مهم‎ترین چالش‌های احتمالی پروژه متروی قم، اظهار داشت: مسئله تأمین مالی یکی از مسائل بسیار مهم در پیشبرد متروی قم است.

شهردار قم افزود: در زمینه واریز پول اگر سازمان قطار شهری بتواند به طور مستقیم اقدام کند، هدر رفت سرمایه کمتری خواهیم داشت و توان مالی ما افزایش پیدا می‌کند.

سقائیان نژاد با اشاره به پیگیری اصلاح روند پرداخت‌ها برای پروژه متروی قم، گفت: مسئله تأمین تجهیزات هم یکی از مهم‌ترین موضوعات مترو است.

وی با اشاره به تعهدات سازمان قطار شهری در شورای عالی فنی کشور برای پروژه مترو، اظهار داشت: برای اینکه تعدیل‌ها متوقف نشده و پروژه دچار مشکل نگردد باید پیگیری‌هایی در شورای فنی کشور انجام دهیم.

شهردار قم با تأکید بر لزوم حمایت از پیمانکار برای حل مشکلات پروژه، اضافه کرد: سیاست ما حمایت هر چه بیشتر از پیمانکار و حل مشکلات برای افتتاح فاز اول پروژه متروی قم در سال ۱۴۰۰ است.

سقائیان نژاد با اشاره به لزوم تأمین پشتوانه مالی برای پروژه مترو، افزود: مشکل املاک شهرداری بایستی حل شود تا بتوانیم اعتبارات را وارد پروژه مترو کرده و در شهر حرکت ایجاد کنیم.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21347