printlogo


شرایط اسپانسرینگ همینگونه باشد، دیگر نامی از ورزش قم نمی ماند
شرایط اسپانسرینگ همینگونه باشد، دیگر نامی از ورزش قم نمی ماند
کد خبر: 22046
رئیس هیئت هندبال قم گفت: اسپانسرها حتی تمایلی به ورود به ورزش‌های با پخش مستقیم نیز ندارد؛ زیراهیچ گونه امتیازی به آنها اعطا نمی‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین محمدخانی، رئیس هیئت هندبال قم، درگفت‌وگوبا ایسنا عنوان کرد: آنچه که وظیفه هیئت بوده اعم از صحبت با مجموعه پاس ناجا، مکاتبات با فدراسیون و.. انجام شده و حتی مبلغ ناچیزی نیز کمک مالی شده و اداره کل نیزدر حد توان کمک های لازم را انجام داده است.
وی با بیان اینکه ازهیئت‌ها نباید توقع کمک مالی داشت؛ زیرا براساس اساسنامه، هیئت‌ها وظیفه‌ تیم داری ندارند اظهار کرد: وظیفه ما تلاش برای جذب حامی مالی است که این امرهم نیازمند کمک همه‌ی مسئولین استانی اعم از اداره ورزش و جوانان، استاندار و .. است که به یک تیم لیگ برتری کمک کند.
وی ادامه داد: حامی مالی نیز درصورتی هزینه می‌کند که خواسته‌هایی که از سازمان‌های اجرایی دارد برآورده شود وما نمی توانیم به اسپانسر وعده ای بدهیم، زیرا ما یک سازمان مردم نهاد هستیم وقدرت اجرایی نداریم و استاندارباید به اسپانسرهایی که علاقه‎مند به فعالیت در عرصه ورزش هستند امتیازاتی بدهد تا آنها نیز دلسرد نشوند.
محمدخانی با اشاره به اینکه اسپانسرها حتی تمایلی به ورود به ورزش‌های با پخش مستقیم نیز ندارد، بیان کرد: به اسپانسرها هیچ گونه امتیاز ویژه و یا تخفیف مالیاتی اعطا نمی‌شود و فقط اداره دارایی هزینه‌هایی که در این جهت می‌شود را جزهزینه های قابل قبول محسوب می کند که این امر دردی از اسپانسر دوا نمی کند و اگر به همین صورت پیش برود در آینده ای نزدیک نامی از ورزش قم نمی‌ماند.
وی با بیان اینکه شرایط امسال بسیار سخت شده است، تصریح کرد: درآمد اداره ورزش و جوانان از اجاره سالن های ورزشی بوده که امسال تعطیل بودند و بر اساس بخشنامه نیزباید 80 درصد از بدهی مستاجرین سالن‌ها نیز بخشیده شود که این امرشرایط را بسیار وخیم تر کرده است.
وی خاطر نشان کرد: تا سالهای قبل فدراسیون در هزینه ورودی به لیگ برتر، به تیم های نظامی 50 درصد تخفیف می‌داد که امسال این امر نیز محقق نشد و محاسبات هیئت را بهم ریخت ولی با این شرایط امیدواریم اتفاقات خوبی رخ بدهد؛ زیرا با برخی افراد تعاملاتی صورت گرفته تا کمک هایی به تیم هندبال پاس بکنند که در صورت تحقق وعده های اعلام می‌کنیم.
 رئیس هیئت هندبال قم افزود: اتفاقی که برای تیم بانوان قم رخ داد به دلیل نبود پشتوانه درجایگزینی بازیکن بود؛ زیرا با جذب شدن بازیکنان مطرح این تیم توسط سایر تیم ها این تیم منحل شد اما الان شرایط به گونه ای دیگر است و در لیگ های پایین تر و پایه ها بازیکنان شایسته ای داریم وتیم پایه های ما نیز توانستند در المپیاد استعدادهای برتر رتبه سوم را بدست بیاورد.
وی بابیان اینکه امیدواریم با جذب اسپانسر بتوانیم تیم بانوان را نیز مجدد راه اندازی کنیم، گفت: با گرفتن میزبانی در لیگ های مختلف هندبال توانستیم چراغ هندبال قم روشن کنیم و امیدواریم سالیان سال حرکت در این مسیر ادامه داشته باشد و همچنین امیدواریم تیم پاس بتواند در تیم های پایه و بانوان نیز فعالیت داشته باشد.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/22046