printlogo


تیم هندبال پاس قم تهدید به انحلال کرد
تیم هندبال پاس قم تهدید به انحلال کرد
کد خبر: 22056
مدیر تیم هندبال پاس قم ضمن تهدید به اعلام انحلال این تیم، دلیل این تصمیم را عدم حمایت مسئولان استان و بی توجهی همگان به این تیم عنوان کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن ولیان افزود: باتوجه به عدم حمایت مسئولان در استان قم وبی توجهی همگان به این تیم، برخلاف میل باطنی باتوجه به شایستگی های بازیکنان ونتایج خوبی که تا اینجای لیگ برتر بدست آوردیم در صورت ادامه این وضعیت، مجبور به اعلام انحلال تیم خواهیم شد. 

وی ادامه داد: از کل هزینه های تیم، فقط مبلغ ۲۰میلیون تومان توسط اداره کل ورزش وجوانان به این تیم لیگ برتری کمک شده است.

مدیر تیم هندبال پاس قم افزود: تیم ما توقع زیادی از مسئولان و نمایندگان مجلس استان قم نداشته است اما همگان با اینکه این تیم ظرفیت بالایی دارد به آن به طور کامل بی توجه هستند.

ولیان تاکید کرد: تا کنون به جز کمک اندک اداره کل ورزش و جوانان قم، هیچ کمکی به ما نشده و این در حالی است که اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر در رشته های مختلف کمک‌های میلیاردی ازمسئولان و نهادهای دولتی استان خود دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: بنده چندین مرتبه مصاحبه کردم واعلام نمودم که اگر به این تیم کمک نشود این تیم هم به خاطره ها خواهد پیوست و به طور رسمی انحلال تیم را اعلام خواهم کرد.

تلاش خبرنگار ایرنا برای پیگیری وضعیت این تیم از مسئولان استان ادامه دارد.

مدیر تیم هندبال پاس قم پیش از این در ۲۵ آبان ۹۹ در نشست خبری با تاکید بر اینکه این تیم از نظر مالی به شدت دچار مشکل است، حمایت از تیم پاس قم را مطالبه جامعه هندبال از مسئولان استان دانسته بود.

هندبال پاس قم سال گذشته با تکیه بر ظرفیت جوانان بومی پس از هفت سال موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر شد و این مهم در حالی رقم خورد که این تیم با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده و هست.

دور رفت فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان کشور طی دو مرحله برگزار شد که مرحله رفت این مسابقات در روز جمعه، ۲۳  آبان ماه به پایان رسید.

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم و پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/22056