printlogo


ذوالنور:
کلید حل مشکلات در داخل کشور است
کلید حل مشکلات در داخل کشور است
کد خبر: 22131
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که خودباوری و خوداتکایی در دولت دوازدهم مغفول مانده است، گفت: کلید حل مشکلات کشور در داخل کشور است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذالنور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص مشکلات کشور اظهار داشت: ما به برکت خوداتکایی و تکیه‌بر جوانان و تکیه‌بر داشته‌های خودمان می‌توانیم پیشرفت کنیم همان‌طور که با اعتماد به جوانان توانستیم در بسیاری از برهه‌ها پیشرفت کنیم نگاه به تحولات آمریکا ممکن است باعث شود نگاه کم کردن وابستگی به نفت ابتر بماند و یا اتکایی را که به داخل و فنّاوری داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان خودمان داشتیم آسیب ببیند.
وی ادامه داد: باید اصل را بر توانمندی‌های داخلی و تکیه‌بر خودمان داشته باشیم هرچند که توانستیم روابطمان را با دنیا بهتر کنیم و تحریم‌ها را کاهش دهیم ارتباط را با کشورهای بیشتری برقرار کنیم جای خودش را دارد اما یقیناً نباید امیدی به آمریکا و نظام سلطه داشته باشیم آمریکا هیچ‌وقت از در صداقت و دوستی با ما وارد نخواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آمریکایی‌ها و کشورهای غربی نشان دادند که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد و در برجام این مهم اثبات شد.
وی ادامه داد: دل بستن به آمریکا از جمهوری‌خواه تا دموکرات اشتباه محض است دشمنی آن‌ها با ایران تفاوتی در دموکرات و جمهوری‌خواه ندارد اهداف شوم آن‌ها ثابت است روش‌ها و تاکتیک‌های و راهبردها راهبردهایشان تفاوت می‌کند.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/22131