printlogo


قم در آستانه وضعیت زرد است
قم در آستانه وضعیت زرد است
کد خبر: 22762
استاندار قم با اشاره به روند کاهشی کرونا در کشور گفت: خوشبختانه هیچ شهر قرمزی در کشور وجود ندارد و استان قم نیز در آستانه وضعیت زرد قرار دارد.
بهرام سرمست استاندار قم در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و گرامیداشت یاد شهدای سلامت با اشاره به جلسه امروز ستاد ملی کرونا اظهار داشت: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد مباحث مختلفی مطرح شد گزارشهای از سطح کل کشور ارائه شد.

 وی افزود : این گزارش ها نشان می داد که خوشبختانه کرونا در کل کشور روند کاهشی و نزولی دارد هیچ شهر قرمز وجود ندارد و شهرها عمدتاً نارنجی و زرد هستند.

 سرمست ادامه داد : وضعیت استان قم با توجه به آخرین ارزیابی ها که وزارت بهداشت اعلام کرده وضعیت  نارنجی است انتظار می‌رود که در ایام آتی به مرحله زرد برسیم.

 استاندار قم خاطرنشان کرد: قرار شد محدودیت هایی به مناسبت شب یلدا اعمال شود از امشب و فردا شب فعالیت اصناف از ساعت ۶عصر   تعطیل می شود به استثنا گروه شغلی یک که اقلام اساسی و مایحتاج عمومی را عرضه می کند همچنین تردد خودروهای شخصی در سطح شهر از ساعت ۸ شب تا ۴ صبح ممنوع خواهد بود این محدودیت ها امشب و فردا شب اعمال خواهد شد.


 وی بیان داشت: درخصوص آزمون استخدامی نیز با مصوباتی داشتیم همچنین در مورد ارائه بسته معیشتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا برنامه های انجام خواهد شد جزئیات آن برای مردم و سازمانهای ذیربط ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/22762