printlogo


در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای قم مطرح شد؛
توزیع ۲۰هزار پوستر شهدای مقاومت در قم به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
توزیع ۲۰هزار پوستر شهدای مقاومت در قم به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 22844
رئیس اتحادیه ناشران و دبیر اتاق اصناف استان قم در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای قم از توزیع ۲۰ هزار پوستر شهدای مقاومت از جمله شهید سلیمانی در سالگرد شهادت وی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،عباس روحی مسئول بسیج اصناف استان قم با حضور در دیدار با اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم اظهار داشت: بسیج اصناف در حال شناسایی شهدای اصناف است در بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که در ۳۶ صنف در استان قم شهید تقدیم اسلام شده که نشان عزم ملی در دفاع مقدس بوده است.

وی افزود:  در بین شهدای اصناف استان قم از صنف طلا فروشی تا صنف کارگری شهید تقدیم شده است.

روحی بیان داشت: در این حوزه حدود ۶۰۰ وصیتنامه جمع آوری شده و در حال مستند سازی است همچنین به دنبال سوژه یابی در میان شهدای اصناف هستیم.

 وی تاکید کرد: همچنین در حال تدوین مکتوبات هستیم از جمله تدوین کتاب در بخش کودک که نیاز جامعه است وه علاوه بر معرفی شهید شغل شهید نیز معرفی شود همچنین برای سال آینده در مباحث بصری و ساخت کلیپ برنامه هایی در حال انجام است.ِِ

 مسئول بسیج اصناف استان قم خاطرنشان کرد: درحال مکان یابی برای نصب المانهای شهدای اصناف هستیم همچنین یکی از مباحثی که به دنبال آن هستیم نامگذاری اماکن تجاری به نام شهدای اصناف است.

 وی عنوان کرد همچنین برگزاری یادواره های تخصصی صنفی برای 36 قشر صنفی که شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند برگزار خواهد شد.

 در این جلسه خرمی رئیس اتحادیه ناشران و دبیر اتاق اصناف استان قم اظهار داشت: برای سالگرد شهادت شهید سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده ۲۰ هزار پوستر شهدای مقاومت از جمله شهید سلیمانی چاپ و بین مردم توزیع خواهد شد .

در این جلسه حاجی زاده دبیر ستاد کنگره ملی شهدا بر همراهی گروه های مختلف و ارگان های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر مراسم سالگرد شهید سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده تاکید کرد.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/22844