printlogo


دبیر قرارگاه ۱۹ دی منصوب شد
دبیر قرارگاه ۱۹ دی منصوب شد
کد خبر: 23444
نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم به ریاست آیت‌الله سید محمد سعیدی و جمعی از مسوولان استان در حرم حضرت معصومه(س) برگزار و در این نشست سردار محمد شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم به‌عنوان دبیر قرارگاه منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این نشست نایب رییس شورای عالی جامعه مدرسین با اشاره به این‌که آیت‌الله سید محمد سعیدی تمام توان خود را در راستای پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهر قم به کار گرفته، گفت: حجم فعالیت دشمن در بر هم ریختن فضای عمومی و ظاهری قم زیاد است و نیاز به فعالیت بیشتر در این شهر مقدس احساس می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی افزود: در قرارگاه ۱۹ دی با یکپارچگی و انسجام مسوولان استان کار دقیق‌تر و منسجم‌تر پیش خواهد رفت.

وی جنگ نرم را به مراتب سخت‌تر و دشوارتر از جنگ سخت دانست و اضافه کرد: علاج جنگ نرم تولید قدرت نرم، لازمه آن کار ایجابی و مسوولیت آن با حوزه‌های علمیه است که با طرح و برنامه درست و کاربردی این کار را هدایت کنند؛ پس باید کار امنیتی و فرهنگی در کنار هم و با هم‌پوشانی یکدیگر پیش رود.

وی با بیان این که برنامه دشمن نسبت به قم غیر از برنامه دشمن برای کل کشور است، خاطرنشان کرد: هدف دشمن این است که می‌خواهد قم اسلامی، انقلابی و حرم اهل بیت(ع) را تبدیل به قم منحرف، فاسد، کج‌اندیش و کج‌اخلاق کند؛ به همین علت در این مقوله مهم همه باید دست به دست یکدیگر داده و از حریم و حرم اهل بیت(ع) دفاع کنیم.

کعبی با اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و خبرگان رهبری برای پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب و مصوبات این قرارگاه، تاکید کرد: نظر این ۲ مجموعه مهم تقویت ساختار این قرارگاه است.

وی یکی از آفت‌های بزرگ در رفع مشکل عفاف و حجاب و اصلاح وضع ظاهری و باطنی شهر را عادی‌انگاری وضع موجود دانست و گفت: این باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد و عقب‌نشینی به‌خاطر هجوم گسترده دشمن به صلاح نیست؛ یاس از جنود شیطان است و ترس از اصلاح باعث شکست است و باید بگوییم می‌توانیم کار را به حول قوه الهی قوی باسرعت، دقت و همکاری پیش ببریم.

سی و نهمین نشست قرارگاه ۱۹دی استان قم ظهر امروز با حضور مهمانانی از مجموعه خاتم الاوصیا با موضوع بررسی فیلم‌های ارایه شده در سینماها، سینمای خانوادگی و فضای مجازی در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

در این دیدار آیت‌الله سعیدی طی حکمی سردار محمد شاه‌چراغی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) را به‌عنوان دبیر قرار گاه ۱۹دی استان منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد تشکر کرد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، قرارگاه ۱۹ دی به‌منظور پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون حفظ فضای دینی و انقلابی قم تشکیل شده است؛‌ این قرارگاه زیر نظر آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، دارای کارگروه‌های مختلفی است تا با همراهی مردم و استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و مساجد استان به دنبال اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب باشد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23444