printlogo


پاس با خرید امتیاز به لیگ یک برمی گردد
پاس با خرید امتیاز به لیگ یک برمی گردد
کد خبر: 2401
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،
 

رضا گل محمدی که در این خصوص با رادیو ورزش صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که آیا قرار است پاس همدان به تهران باز گردد، گفت: تیم پاس همدان در لیگ دسته سوم حاضر است و اگر قرار باشد به لیگ یک برگردد چهار سال طول می کشد. تلاش ما بر این است با خرید امتیاز در دسته اول بانی حضور پاس تهران در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شویم. دراین خصوص وزیر ورزش و جوانان دستور اکید داده و داور زنی را مامور انجام این کار کرده است و قرار است من زمینه ملاقات ها را فراهم کنم تا همه چیز در این زمینه به خوبی پیش رود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پاسخ به این سوال که حامی تیم در آینده کدام ارگان خواهد بود، گفت: قرار است وزیر ورزش و جوانان دراین زمینه ملاقات هایی با فرمانده نیروی انتظامی کشور داشته باشد تا بار دیگر نیروی انتظامی از تیم حمایت کند و در این زمینه وزارت ورزش و جوانان به طور کامل از تیم حمایت خواهد کرد تا بار دیگر پاس زیر نظر نیروی انتظامی در فوتبال کشور احیاء شود. یک سال و نیم است که در این باره اقدام می‌کنم و گزارشی در رسانه‌ها مطرح نکردم. قول می‌دهم من و وزارت ورزش و جوانان به دنبال کار تبلیغاتی نیستیم. جلسات اولیه را در استان تهران و با پیشکسوتان برگزار کردیم. کدام‌یک از این پیشکسوتان از کار تبلیغاتی متنفع می‌شوند؟

 

گل محمدی در پایان گفت: وزیر ورزش و جوانان گفته در این خصوص به طور شخصی با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور صحبت خواهد کرد. البته تربیت بدنی نیروی انتظامی باید با حمایت از پاس موافق باشد که موافقت های اولیه در این زمینه صورت گرفته است.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2401