printlogo


گزینه اول رئال مادرید بعد از زیدان چه کسی بود؟
 گزینه اول رئال مادرید بعد از زیدان چه کسی بود؟
کد خبر: 27269
لوپاریزین مدعی شد رئال مادرید برای جایگزینی زیدان الدین زیدان با مائوریسیو پوچتینو مذاکره کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بلافاصله بعد از پایان فصل فوتبال باشگاهی در سراسر اروپا بود که شایعات در مورد آینده زین الدین زیدان به حقیقت پیوست و این سرمربی فرانسوی برای دومین بار از سمت هدایت رئال مادرید استعفا داد. به نظر می رسد عدم حمایت کافی از سوی باشگاه در طول فصل علت اصلی تمایل زیدان به جدایی از رئال مادرید بعد از حدود دو سال و نیم بود.

اما بعد از رفتن زیدان نام های فراوانی مانند آنتونیو کونته، مکس آلگری، مائوریسیو پوچتینو و ... بسیاری به عنوان جانشین او مطرح شد و در نهایت فلورنتینو پرز با کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید به توافق رسید. اما به نظر می رسد تمایل این باشگاه به همکاری با پوچتینو جدی بوده و طرفین حتی مذاکراتی نیز در این خصوص داشته اند. اما در نهایت سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن تمایلی به فسخ قرارداد با باشگاه خود و انتقال به رئال مادرید نشان نداده و این پرونده بسته شده است.

بر کسی پوشیده نیست که فلورنتینو پرز علاقه زیادی به همکاری با مائوریسیو پوچتینو دارد و ممکن است این انتقال در آینده رخ بدهد. همچنین دنیل لووی، مالک باشگاه تاتنهام نیز برای بازگشت دوباره پوچه به لندن با او وارد مذاکره شده بود، اما این انتقال نیز نهایی نشد و در نهایت مائوریسیو پوچتینو ترجیح داد در پاری سن ژرمن باقی بماند. در نهایت رئال مادرید با کارلو آنچلوتی و تاتنهام با نونو اسپریتو برای فصل بعد به توافق دست یافتند.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27269