printlogo


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد :
حرکت کاروان شادی خودرویی در روز عید غدیر در بلوار پیامبر اعظم/نورافشانی آسمان قم در 110 نقطه
حرکت کاروان شادی خودرویی در روز عید غدیر در بلوار پیامبر اعظم/نورافشانی آسمان قم در 110 نقطه
کد خبر: 27786
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به حرکت کاروان شادی خودرویی در روز عید غدیر در بلوار پیامبر اعظم گفت: در شب عید غدیر آسمان قم در 110نقطه نورافشانی خواهد شد.
 ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: قبل از دهه ولایت و عید قربان برنامه های دهه ولایت توسط بخش فرهنگی ورزشی در شهرداری قم شروع شده است و با برگزاری استیج هایی که قبل از وضعیت قرمز کرونایی در قم انجام شد برنامه های عید غدیر کلید خورد.

مقیمی افزود: استیج ها در بوستان‌ها و به کمک کارگروه های محراب شهر و مساجد در سطح شهر برگزار شد بحث  کاروان میثاق با ولایت پیش را داریم که این برنامه شامل کاروان غدیر است که در روز عید غدیر این کاروان شادی در سطح شهر حرکت می کنند دو کاروان شادی در این برنامه در سطح شهر تردد خواهند کرد .

وی ادامه داد: راهپیمایی خودرویی در روز عید غدیر خم در بلوار پیامبر اعظم را با کمک هیئت های مذهبی استان قم خواهیم داشت همچنین بیش از ۱۱۰ مسجد یارانه های بسته های نورافشانی را  سازمان فرهنگی و روابط عمومی شهرداری دریافت کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: این ۱۱۰ مسجد در شب عید غدیر در سطح شهر و نورافشانی خواهند کرد .

مقیمی عنوان داشت: مجموعه هیئت‌های مذهبی با هماهنگی که باکمیسون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم انجام دادند در حال آماده سازی بسته های غذایی برای پذیرایی در روز غدیر از خانواده های بی بضاعت هستند سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برای شکل گیری  این رویداد نیز کمک کرده است .
وی تأکید کرد: اجرای سرود های خیابانی به خصوص در گنبد سبز که با توافقی که با میراث فرهنگی انجام دادیم این مسئله به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم واگذار شده و هر شب برنامه اجرا می شود همچنین گروه سرود هایی در سطح شهر اجرا دارند همچنین تبلیغات شهری با موضوع عید غدیر انجام شده است.


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: در زمینه ورزش هم مجموعه مسابقات ورزشی با ارزش را در مرحله دوم به مناسبت عید غدیر اجرا کردیم که برای  کلیه مخاطبینی که در مسابقات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم شرکت کردند فراخوان ارسال شده و به صورت عمومی هم مرحله دوم ورزش با ارزش فراخوان شده است.


مقیمی خاطرنشان کرد: به علت اینکه شیوع کرونا افزایش پیدا کرده و نمی توان برنامه های میدانی گسترده برگزار کرد با کمک مجموعه کارگروه های محراب شهر در مجتمع های مسکونی در مناطق پرتراکم  شهر مانند پردیسان پیام نور بحث ورزش محله‌ها و انجام مسابقات ورزشی محلی در مجتمع های مسکونی با کمک هیئت های مذهبی و بسیج در حال اجرا داریم که شهروندان با مراجعه به مجموعه های بسیج و ایستگاه های نشاط که بیش از ۶۰ ایستگاه نشاط در سطح شهر قرار دارد می توانند در این برنامه های ورزش محله‌ای شرکت کنند.


وی ادامه داد : در حوزه فضاسازی شهری هم پرتابل های شهری در اختیار سازمان در اختیار تبلیغات با موضوع غدیر قرار گرفته است و کارگروه تبلیغات شهرداری که متشکل از سازمان فرهنگی ورزشی و زیباسازی و اداره کل روابط عمومی سازمان شهرداری قم است به صورت متحدالشکل و به صورت یکپارچه تبلیغات غدیر در سطح شهر قم انجام داده اند.



انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27786