printlogo


اشتباه بزرگ ناظم الشریعه در بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و قزاقستان
 اشتباه بزرگ ناظم الشریعه در بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و قزاقستان
کد خبر: 28923
تیم ملی فوتسال کشورمان امشب در حالی مقابل قزاقستان شکست خورد که ناظم الشریعه در این مسابقه اشتباه بزرگی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم ملی فوتسال کشورمان امشب در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

ملی پوشان کشورمان در دوره قبلی این مسابقات موفق شده بودند عنوان سوم جهان را کسب کنند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار امشب مقابل قزاقستان مرتکب اشتباه بزرگی شد. او اگر این اشتباه را نمی کرد، چه بسا ملی پوشان کشورمان می‌توانستند پیروز این مسابقه باشند. اشتباه سرمربی تیم ملی این بود که محمدرضا سنگ سفیدی مدافع ملی پوش کشورمان را به خاطر دلخوری از او در بازی امشب به کار نگرفت و به خاطر چالشی که با او در بازی قبل پیدا کرد تصمیم گرفت سنگ سفیدی را در دیدار امشب به میدان نفرستد.

ماجرا از این قرار است که در دیدار قبلی تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، محمدرضا سنگ سفیدی در یکی از موقعیت‌ها دچار اشتباه بدی شد. سرمربی تیم ملی به دلیل اشتباه سنگ سفیدی در انتخاب جهت شروع مجدد بازی آن هم زیر فشار حملات ازبکستان، به شدت از دست این بازیکن ناراحت شده بود. اتفاقی که بعد از تعویض سریع سنگ سفیدی، با واکنش تند او همراه شد و دست ناظم الشریعه را که قصد صحبت با او داشت را مقابل همگان پس زد.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از این اتفاق برای اینکه آرامش تیم از بین نرود واکنشی نشان نداد. به نظر می‌رسد ناظم الشریعه همچنان از دست سنگ سفیدی ناراحت است و به همین دلیل تصمیم گرفت این بازیکن را در دیدار امشب برابر قزاقستان بازی ندهد.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28923