printlogo


واکنش سایت AFC به حذف تیم ملی فوتسال ایران از جام جهانی ۲۰۲۱
 واکنش سایت AFC به حذف تیم ملی فوتسال ایران از جام جهانی ۲۰۲۱
کد خبر: 28924
حذف تیم ملی فوتسال ایران از رقابت‌های جام جهانی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازتاب داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به شکست تیم ملی فوتسال ایران مقابل قزاقستان پرداخت.

سایت AFC نوشت: رویای جام جهانی ایران با جنگندگی قزاقستان به پایان رسید. سفر جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی برای ایران، دوشنبه در پی شکست ۳- ۲ مقابل قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی، به آخر رسید.

قزاقستان با جنگندگی ۲ گل عقب ماندگی خود را جبران و به نیمه نهایی صعود کرد، در حالی که تلاش ایران برای بهتر کردن رتبه سومی پنج سال قبل در ورزشگاه کائوناس آرنا متوقف شد.

قزاقستان در مرحله بعد به مصاف پرتغال می‌رود در حالی که در دیگر بازی نیمه نهایی آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی با برزیل فاتح ۵ دوره جام جهانی دیدار خواهد کرد.

ایران در نیمه اول با گل‌های دقیقه ۸ اولادقباد و احمد اسماعیل پور در دقیقه ۱۵ با پیروزی ۲ - صفر به رختکن رفت. قزاقستان در نیمه دوم جنگنده ظاهر شد و در دقیقه ۲۳ با ضربه از راه دور داگلاس جونیور تا آستانه رسیدن به گل پیش رفت، اما علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ایران با یک مهار فوق العاده مانع گلزنی این وینگر برزیلی الاصل شد اما صمیمی نتوانست ۲ دقیقه بعد ضربه داورن تورساگولوف را مهار کند.

قزاقستان در ادامه فشار آورد و در دقیقه ۲۹ توسط آرنولد کناب گل تساوی را زد. سپس تاینان کامبک شگفت انگیز قزاقستان را با گلزنی از روی یک ضربه کرنر تکمیل کرد و امید‌های ایران برای حضور در سومین نیمه نهایی جام جهانی فوتسال از بین رفت.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28924