printlogo


مبلغ آرژانتینی:
امام خمینی(ره) دین را در جهان احیا کرد/ جایگاه زن در اسلام عظیم و رفیع است
امام خمینی(ره) دین را در جهان احیا کرد/ جایگاه زن در اسلام عظیم و رفیع است
کد خبر: 3672
مبلغ آرژانتینی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و تاثیر آن بر دنیا، گفت: امام خمینی(ره) با هدایت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در واقع دین را در جهان احیا کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سهیل اسعد چهارشنبه شب در ادامه نشست های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، اظهار داشت: در پیش از انقلاب تصویر متفاوتی از دین را جهان نشان می دادند به طوری که در آرژانتین روزی در مدرسه مراسمی برای درگذشت خدا گرفته و گفتند خدا از دنیا رفت و تمام شد.
وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ورق برگشت و امام خمینی(ره) در مقام احیاگر دین وارد شد به طوری که تصویر درست و واقعی را از دین برای جهانیان ترسیم کرد.
اسعد با بیان این که دین و ایمان به بشر حیات می دهد، افزود: این مهم را امام خمینی (ره) به اسلام و ایران داد و به صورت عملی به جهانیان حیات دوباره داد.
وی به تحریف ادیان الهی در غرب اشاره کرد و گفت: انسان محوری باعث شد که کشورهای مختلف در دنیا با انکار خداوند و تحریف در دین، بشریت را در مسیر غلطی هدایت کنند.
اسعد با بیان این که امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران روبروی توطئه ها و انحرافات ایستاد ، گفت: حتی ایشان تلنگری به دین مسیحیت و تحریف های ایجاد شده در این دین زد و آن ها را نیز بیدار کرد.
وی به وضعیت درناک شیعیان در سال های قبل از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در کل دنیا وضعیت شیعیان قبل از انقلاب به هیچ عنوان مناسب نبود اما با پیروزی انقلاب روح الله خمینی یک حیات جدید به دنیا و به خصوص شیعیان داد.
این مبلغ بین المللی  مناطق شیعه نشین لبنان را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: پیش از انقلاب اسلامی ایران مسلمانان شیعه این کشور بدون هدف خاصی زندگی می کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هدایت های رهبر انقلاب توانستند به سرعت پیشرفت کرده و جبهه مقاومت قوی و مستحکمی را ایجاد کنند.
وی به نقش اساسی امام خمینی(ره) در ترویج دین اشاره کرد و ادامه داد: امام خمینی (ره) جایگاه و مفهوم دین را عوض کرد و جایگاه واقعی دین را در زندگی بشریت احیا کرد.
اسعد وضعیت دانشگاه های کشور در پیش از انقلاب را مورد توجه قرار داد و افزود: در زمان شاهنشاهی علومی که در مدارس و دانشگاه ها به دانش آموزان و دانشجویان یاد داده می شد غربی بود و به تقلید کورکورانه از غرب می پرداخت در حالی که بعد از انقلاب علوم اسلامی شد.
وی با اشاره به ایام سوگواری فاطمه زهرا(س)تاکید کرد: دشمنان همواره به دنبال پایین آوردن ارزش زن در جامعه بودند اما در اسلام جایگاه زن عظیم و رفیع است.
وی ادامه داد: به عنوان مثال می توان به نقش بی دلیل و مثال زدنی حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد که در واقع از اسلام محافظت کرد و اجازه نداد توطئه گران به مقاصد خود برسند.



انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3672