printlogo


شنیدن مشکلات مردم بدون واسطه با دریافت گزارشات در اتاق متفاوت است
 شنیدن مشکلات مردم بدون واسطه با دریافت گزارشات در اتاق متفاوت است
کد خبر: 40413
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در جریان هفدهمین سفر استانی خود به استان مرکزی و در بدو ورود در فرودگاه اراک ضمن ابراز خرسندی از سفر به استان مرکزی گفت: تجربه نشان داده که حضور در میان مردم و ملاقات بدون واسطه با آن‌ها و شنیدن مسائل و مشکلات‌شان از نزدیک، با نشستن در اتاق و دریافت گزارشات متفاوت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود:در جریان این سفر با اقشار مختلف مردم متدین و شهیدپرور استان مرکزی و نمایندگان آن‌ها دیدار‌هایی را خواهیم داشت.

او اضافه کرد: همچنین مسئولان عالی قضایی هم ملاقات‌هایی چهره به چهره و بدون واسطه با مردم و مراجعان به دستگاه قضایی خواهند داشت و با حضور در مناطق و بخش‌های مختلف استان مرکزی، نسبت به بررسی و رفع مشکلات مرتبط با حوزه‌های حقوقی و قضایی اهتمام خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: در جریان سفر امروز به استان مرکزی، به بخش‌های مختلف قضایی استان سرکشی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مربوط به حوزه قضایی در استان را مرتفع سازیم.

او ادامه داد: امیدواریم در جریان این سفر بتوانیم در حد توان و مقدور، در راستای رفع مسائل و مشکلات استان مرکزی گام برداریم



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40413