printlogo


تذکر نماینده رباط‌کریم به رئیس جمهور در خصوص لزوم تجدید نظر واگذاری کیش به دولت چین
تذکر نماینده رباط‌کریم به رئیس جمهور در خصوص لزوم تجدید نظر واگذاری کیش به دولت چین
کد خبر: 4241
نماینده مردم رباط کریم در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد: در رابطه با واگذاری کیش به دولت چین تجدیدنظر شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه اول اسفند ۹۷) توسط علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

علی گل‌مرادی نماینده مردم بندر ماهشهر به وزیر کشور ضرورت توجه و بررسی حوادث اخیر مخصوصاً تیراندازی و اخلال در نظم عمومی و بر هم زدن آرامش مردم توسط افراد ناشناس در سطح شهرهای بندر ماهشهر و بندر امام خمینی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را متذکر شد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که در رابطه با واگذاری کیش به دولت چین تجدیدنظر شود و نیز عنوان کرد که آقای رئیس جمهور برای حل مشکل کشور اعم از گرانی، کاهش ارزش ریال، حل مشکل تولید، چه کرده‌اید؟ و نیز در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که چرا روزانه و یا سالانه و یا ماهانه گزارشی از وضعیت و نرخ گذاری سامانه نیما به مجلس و جامعه ارائه نمی‌کنید.

حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد که ثبت نام خود را با قیمت ۵ درصد زیر قیمت بازار که دلالان تعیین می‌کنند نشان از ضعف و ناتوانی وزارت متبوع و مدیریت بازار و پیروی از دلالان خودرو است. معلوم نیست آن وزارتخانه باید بازار را مدیریت کند و یا اینکه بازار و دلالان وزارتخانه را مدیریت کنند.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که چرا پس از کنترل قیمت شمش آلومینیوم در بازار بورس مجدداً قیمت این محصول به شدت رو به افزایش و عرضه آن به دلیل نامشخص رو به کاهش است.

محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در تذکری به رئیس جمهور خواستار دستور اکید و تدبیر لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار ارز، کالا و خودرو شد. 

بیت‌الله عبدالهی نماینده مردم اهر در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد که چرا قیمت خودرو توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و دستگاه‌های بازرسی نظارت و کنترل نمی‌شود.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/4241