printlogo


مسئول بسیج سازندگی سپاه قم:
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان قم برگزار خواهد شد
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان قم برگزار خواهد شد
کد خبر: 44922
مسئول بسیج سازندگی سپاه قم از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان قم از هجدهم الی سی‌ام شهریورماه ۱۴۰۲ در مجتمع امام خمینی (ره) و در سه عرصه مشاغل خانگی، پوشاک اسلامی و نوشت‌افزار ایرانی میزبان مخاطبان خواهد بود.
علیرضا ایراندوست در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان قم، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی در راستای تحقق شعار سال، مهار تورم و رشد تولید اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در جهت حمایت از محصولات و تولیدات ایرانی نوشت‌افزار و مشاغل خانگی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی به علت توان مالی پایین در فروش و تبلیغات محصولات خود با مشکلاتی روبرو هستند که برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی برای آن‌هاست تا ضمن ارائه محصولات خود بتوانند با همکاران و شغل‌های مشابه خود آشنا شده و تعاملات لازم برای توسعه کسب‌وکار خود را رقم بزنند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در سه عرصه مشاغل خانگی، پوشاک اسلامی و نوشت‌افزار ایرانی دایر خواهد شد.

ایراندوست ادامه داد: این نمایشگاه از هجدهم الی سی‌ام شهریورماه ۱۴۰۲ در مجتمع امام خمینی، جنب گلزار شهدا میزبان مخاطبان خواهد بود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و رزرو غرفه به لینک https://survey.porsline.ir/s/KeezIK۶b مراجعه بفرمایند، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ۰۹۱۹۹۷۵۴۵۸۹ – ۰۹۱۲۵۵۲۸۴۹۱ ارتباط بگیرند.

 


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/44922