printlogo


با اعلام رئیس باشگاه؛
جدایی طارمی از پورتو قطعی شد!
جدایی طارمی از پورتو قطعی شد!
کد خبر: 46210
به دنبال اخبار علاقه تیم‌های بزرگ به جذب مهدی طارمی، پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو درباره وضعیت ملی‌پوش ایرانی، صحبت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »، قرارداد فعلی مهدی طارمی با پورتو در تابستان آینده به پایان می‌رسد و طبق اخبار منتشر شده، بعید است تمدید قراردادی انجام شود و داستان مهاجم ایرانی این تیم با باشگاه پرتغالی، پس از سال‌ها به پایان می‌رسد.

 به دنبال این شرایط، از تابستان گذشته، تیم‌هایی به جذب این بازیکن علاقه‌مند شده‌اند و برای انتقالش پیشنهاداتی ارائه داده‌اند. جدی‌ترین مورد میلان ایتالیا بود که تا آستانه انجام انتقال هم پیش رفت؛ اما توافق به هم خورد و طارمی در پورتو ماندگار شد.

 باتوجه‌به اینکه پورتو دوست ندارد مهاجم گلزنش را رایگان از دست بدهد، ژانویه پیشرو فرصت خوبی است تا پیشنهادات را بررسی کنند و مناسب‌ترین پیشنهاد برای این بازیکن را بپذیرند.

 پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو در مصاحبه‌ای به وضعیت طارمی در باشگاه و احتمال ماندن او در پورتو واکنش نشان داد.

 «باید واقع‌بین باشیم. طارمی از باشگاه‌های دیگر پیشنهاداتی به ارزش ۱۰ میلیون یورو دارد. ما نمی‌توانیم با این پیشنهادات رقابت کنیم و توان دادن این مبلغ را به او نداریم. بیایید به من ده میلیون و بقیه مخارج او را بدهید و من قراردادش را تمدید می‌کنم. او در تابستان هم پیشنهاداتی داشت. از میلان هم پیشنهاد داشت. آنها در تابستان پیشنهاد مسخره‌ای دادند که حتی ارزش صحبت‌کردن هم نداشت و به مبلغ درخواستی ما نزدیک نبود.»




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/46210