printlogo


رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
ملت ایران در روز قدس حمایت خود از مردم غزه را اعلام می‌کند
ملت ایران در روز قدس حمایت خود از مردم غزه را اعلام می‌کند
کد خبر: 48220
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی حمایت از مردم فلسطین و غزه است، گفت: همه برای حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه در راهپیمایی روز قدس حاضر شویم و نفرت خود را از این رژیم جعلی اعلام کنیم.
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به‌روز قدس، اظهار داشت: با ابتکار امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز حمایت از فلسطین و قدس اعلام شد البته امام خمینی (ره) در تعبیرات مختلفی فرمودند که تنها جمعه آخر ماه رمضان روز حمایت از قدس نیست؛ بلکه روز اسلام و روز رسول‌الله هم هست.
وی ادامه داد: از روزی که صهیونیست‌ها وارد سرزمین فلسطین شدن و این سرزمین را اشغال کردند خیلی از مردم مظلوم فلسطین را آواره و بسیاری را به شهادت رساندند و هم اکنون خیلی از زنان، مردان و حتی کودکان در زندان‌های اسرائیل حضور دارند و مورد شکنجه قرار می‌گیرند.
این استاد برجسته حوزه افزود: مسئله فلسطین منحصر به بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیست چرا که اگر کلمات، بیانات و سخنرانی‌های حضرت امام را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مطالعه کنید خواهید دید یکی از دغدغه‌های جدی امام خمینی در آن روزهای خفقان طاغوت مسئله فلسطین و مبارزه با اسرائیل جنایت‌کار بود.
وی ادامه داد: یکی از دلایل زندانی‌شدن و تبعید امام سخنرانی و موضع‌گیری علیه اسرائیل غاصب بود.
آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: ملت رشید ایران هر ساله در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت می‌کنند و نفرت خود را علیه صهیونیست‌ها اعلام می‌کنند.
وی بیان کرد: مسئله فلسطین فراموش‌شدنی نیست و باید همه برای حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه در راهپیمایی روز قدس حاضر شویم و نفرت خود را از این رژیم جعلی اعلام کنیم.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه باید تا برداشته‌شدن این غده سرطانی تلاش کنیم، گفت: یکی از اهداف مقدس انقلاب اسلامی حمایت از سرزمین قدس و ملت مظلوم فلسطین است و ان‌شاءالله به فضل پروردگار عالم این راه بااراده بیشتر و استوارتر ادامه پیدا خواهد کرد.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/48220