printlogo


دو گل زدم چون از کلوپ عصبانی بودم!
دو گل زدم چون از کلوپ عصبانی بودم!
کد خبر: 7930
جورجینیو واینالدوم، هافبک لیورپول، تایید کرد که عصبانیتش از یورگن کلوپ، دلیل درخشش اش در نیمه دوم دیدار امشب مقابل بارسلونا بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، واینالدوم که در این دیدار ترکیب اصلی قرمزها قرار نداشت، در ابتدای نیمه دوم جانشین اندی رابرتسون شد و با زدن دو گل، کمک کرد تا تیمش با برتری 4-0، راهی فینال چمپیونزلیگ شود. این ستاره هلندی که یکی از بازیکنان اصلی لیورپول است، تایید کرد که نیمکت نشینی در این دیدار باعث افزایش انگیزه اش شده بود.

او به خبرنگاران گفت:" چه می توانم بگویم. این نتیجه باورنکردنی است. بعد از دیدار رفت، مطمئن بودیم که می توانیم در خانه 4 گل بزنیم و 4-0 پیروز شویم.

 

 

افراد خارج باشگاه به ما شک داشتند و فکر می کردند که ما نمی توانیم این کار را انجام بدهیم اما ما یک بار دیگر نشان دادیم که هر چیزی ممکن است و 4-0 به پیروزی رسیدیم.

بله، خیلی احساسی هستم زیرا از سرمربی خیلی عصبانی بودم که من را روی نیمکت گذاشت. وقتی به زمین رفتم، باید کاری انجام می دادم؛ باید به تیم کمک می کردم اما در مجموع، این نمایش تیم بود. ما از ابتدا باور داشتیم که می توانیم 4-0 پیروز شویم... می دانستیم این ممکن است."



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/7930