printlogo


دختر کاتاروی قم قهرمان مسابقات بین‌المللی شد
دختر کاتاروی قم قهرمان مسابقات بین‌المللی شد
کد خبر: 8092
دختر کاراته‌کای استان قم در ترکیب تیم منتخب کشورمان موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای بین‌المللی 2019 در کشور آذربایجان شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کاراته یکی از پرمدال‌ترین رشته‌های ورزشی قم در میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی رشته کاراته است که ورزشکاران زیادی زیر مجموعه خود دارد و با فعالیت در سبک‌های متنوع و همچنین بخش‌های کاتا و کومیته موفقیت‌های متعددی را در طول سال برای ورزش قم به ارمغان می‌آورد.

این رشته ورزشی که امید اول قمی‌ها برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو ژاپن محسوب می‌شود، در دومین ماه از سال 1398 با درخشش یکی از دختران مستعد و آینده‌دار خود در بخش کاتا موفق به کسب مقام قهرمانی و نخستین نشان طلای بین‌المللی از کشور آذربایجان شد.

در مسابقات بین‌المللی کاراته سبک شیتوریو شوکوکای یونیون که در شهر نخجوان کشور آذربایجان برگزار شد، نیوشا مهریزی کاتاروی نونهال استان قم در ترکیب تیم منتخب کشورمان به اجرای کاتا پرداخت و بالاتر از دیگر حریفان شرکت کننده، مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

در این دوره از مسابقات نیوشا مهریزی به عنوان با اخلاق‌ترین کاراته‌کا از سوی کمیته برگزاری مسابقات نیز برگزیده شد، در شرایطی که این مسابقات با حضور کاراته‌کاهای کاتا و کومیته 12 کشور به انجام رسید و سرانجام تیم منتخب سبک شیتوریو شوکوکای یونیون ایران با کسب ٦ مدال طلا، دو نقره و ٦ برنز مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

نایب‌قهرمانی تیم کشورمان در این دوره از مسابقات بعد از تیم میزبان و بالاتر از تیم ترکیه رقم خورد، در شرایطی که نیما احمدپور، رضا ابراهیمی، سمانه موسوی، جعفر آزادگویان، سعید فلاح و نیوشا مهریزی مدال طلا گرفتند، رضا اسماعیلی و پوریا گلشن صاحب نشان نقره شدند و مهدی فیروزی، محمدمهدی فیروزی، محمدحسن سروری، محمدمهدی فرهمند، سیدسروش میررفیعی و محمد ناصر نقره‌ای با کسب نشان برنز به کار خود پایان دادند.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8092