printlogo


آیت الله حسینی بوشهری:
وزیر آموزش‌وپرورش اجازه ندهد فضای مدارس به حاشیه‌ رود
وزیر آموزش‌وپرورش اجازه ندهد فضای مدارس به حاشیه‌ رود
کد خبر: 8231
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه وزیر آموزش‌وپرورش نباید اجازه دهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود گفت: توصیه ما این است که به این‌گونه مسائل با دقت بیشتری رسیدگی کرده و اجازه ندهند فضای مدرسه با این‌گونه مسائل درگیر شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با بیان این‌که محیط مدارس باید محیطی تربیتی و آموزشی باشد، اظهار کرد: نونهالان و عزیزان ما که در مدارس به درس و برنامه‌ آموزشی مشغول هستند باید در یک فضای پاک مشغول به تحصیل باشند.

وی ادامه داد: معلمان و مدیران اولیا باید مراقبت کنند تا سلامت نسل آینده این کشور از هر نظر محفوظ بماند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزود: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد رفتارهای هنجارشکنانه‌ای در برخی از مدارس بودیم که به‌دور از شأن و جایگاه آموزشی و تربیتی مدارس است.

وی بیان کرد: دانش آموزان باید در مسیری آموزش و تربیت شوند که در آینده‌ کشور در زمینه‌های مختلف علمی و تربیتی نقش‌آفرین باشند.

حسینی بوشهری ابراز کرد: امروز در دنیا کشوری پیشرفته محسوب می‌شود که دانش آموزان و دانشجویان آن کشور از نظر علمی دارای رتبه‌های عالی باشند، اما اگر دانش آموزان به یک سلسله مسائل فرعی مشغول باشند که با شأن و جایگاه مسائل علمی سازگاری نداشته باشد، جامعه از کاروان رشد علمی و ترقی لازم بازخواهد ماند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه وزیر آموزش‌و پرورش نباید اجازه دهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود  گفت: توصیه ما به وزیر آموزش‌وپرورش این است که به این‌گونه مسائل با دقت بیشتری رسیدگی کند و اجازه ندهند فضای مدرسه با این‌گونه مسائل درگیر شود و برای خانواده‌ها که فرزندان خودشان را به‌عنوان امانت در اختیار مدیران و معلمان قرار می‌دهند نگرانی به وجود بیاید.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8231