printlogo


"برای نبل برای الزهرا" به روایت تصویر
مستند برای نبل برای الزهرا در قم اکران شد
مستند برای نبل برای الزهرا در قم اکران شد
کد خبر: 931
مستند" برای نبل برای الزهرا" روایتی ناگفته از نبرد نیروهای ایرانی در جبهه های مقاومت در سوریه است که تولید آن از دی ماه 1395 تا آبان ماه 1397 در سوریه و ایران به کارگردانی محمد حسین همتی نژاد و جواد یقموری به طول انجامیده است و در گروه مستندهای محض و موقعیت می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فیلم مستند «برای نبل، برای الزهرا» به کارگردانی محمدحسین همتی‌نژاد تولیدشده در کانون روایت فتح بسیج رسانه قم شامگاه دوشنبه 26 آذر رونمایی و اکران شد.

مستند «برای نبل، برای الزهرا» منتخب پانزدهمین جشنواره بین المللی مقاومت در 60 دقیقه تولید شده  است که دوشنبه 26 آذرماه با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم،و فرماندهان سپاه قم و لشکر 17 علی بن ابی طالب حاضر در عملیات های جبهه مقاومت در سوریه، در سالن شهید رجائی مجتمع هدایت قم رونمایی و اکران ‌شد.

این مستند روایتی ناگفته از نبرد رزمنده‌های ایرانی در سوریه است و به حضور لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) در عملیات آزاد سازی دو شهر نبل الزهرا می‌پردازد که در آن 7 نفر از مدافعان حرم استان قم به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

«برای نبل، برای الزهرا» به کارگردانی محمد حسین همتی نژاد و جواد یقموری و با فیلمبرداری میثم آقاجان پور و میثم گودرزی تولید و جواد یقموری آن را تدوین کرده است
مستند "برای نبل، برای الزهراء" روایت نبرد لشکر ۱۷ امام علی ابن ابی طالب در عملیات شکست حصر دو شهر نبل و الزهراء می باشد.

شهیدان مدافع حرم سعید سامانلو ،محمود هاشمی، علی اکبر عربی، حجت الاسلام محمد علی قلی زاده ، محمد حسین سراجی ، شهید سید سجاد روشنایی و شهید عبدالصالح زارع از سپاه قم بهمن سال 94 در عملیات آزاد سازی شهرک های شیعه نشین نبل او الزهرا به شهادت رسیدند.

 

 

در پایان برنامه خانواده های شهدای مدافع حرم پوستر مستند برای نبل و الزهرا را امضا کردند.

 



انتهایی پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/931