فرمانده فراجا:

موضوع حجاب موضوعی فرهنگی است

فرمانده کل انتظامی کشور روز پنجشنبه در اجتماع مردم قم گفت: موضوع عفاف و حجاب موضوعی کاملاً فرهنگی است و نیروی انتظامی برای صیانت از دختران و مادران ایرانی تلاش خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار رادان بیان  کرد: در طرح نور، راه پر فراز و نشیبی داریم که مردم انقلابی این راه را درک کرده‌اند و در حمایت از پلیس خودشان به میدان آمده‌اند.
سردار رادان تأکید کرد: دشمن تلاش فراوانی دارد که القا کند پلیس در این معرکه تنهاست، اما مردم خط بطلانی بر افکار پلیدشان زدند و نشان‌دادن همراه با پلیس هستند.
وی گفت: دشمن در معرکه‌های مختلف به این نتیجه رسیده است که نبرد و رویارو با ایران اسلامی به جز شکست چیز دیگری برایش در بر ندارد و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد، دشمنی که تا بن دندان مسلح و دنیا پشتش بود در برابر تقوا، ایمان و اراده رزمندگان اسلام راه به جایی نمی‌برد.
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد برای ما ابرقدرتی کند، اما رزمندگان ما تمام دیوارهای دفاعی دشمن آمریکایی و صهیونیست‌ها را درمی‌نوردند و موشک‌ها را به زمین اسرائیل هدایت می‌کنند.
وی با تأکید بر این که دو بال عفت و غیرت نباید از ما گرفته شوند گفت: چشم‌ مردم اگر به بی‌حیایی عادت کند آرام‌آرام غیرت از آن‌ها گرفته می‌شود و محیط برای بیننده عادی خواهد شد.
سردار رادان ادامه داد: دختران ما دشمن ما نیستند، اما مورد هدف و هجمه دشمن قرار گرفته‌اند تا سرباز بی جیره و مواجب آن‌ها باشند، لذا ما در حقیقت از دختران میهن اسلامی‌مان صیانت می‌کنیم، چرا که آنان مادران آینده این مرزوبوم هستند.
فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست و رسماً اعلام می‌کنم موضوع حجاب و عفاف را موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم و آن را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم.
وی با بیان این که در آینده‌ای نزدیک پشت پرده‌های جریان ضد حجاب را معرفی خواهیم کرد گفت: برخی دختران در خارج از کشور به‌صورت رایگان آموزش‌دیده‌اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.
وی افزود: در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم و همین‌طور نیز بر علیه اراذل و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.
مردم قم در این تجمع با سردادن شعارهای نیروی انتظامی تشکر، تشکر، مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، سردار قهرمان تشکر، تشکر، پلیس فداکار تشکر، تشکر، الله‌اکبر، نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است پیروی از فاطمه اطهر است، حجاب ما مظهر ایمان ماست، حمایت خود از اجرای طرح نور در کشور را اعلام کردند.
در پایان مراسم نیز با اهدای نشان فاطمی توسط معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به سردار احمدرضا رادان از وی تقدیر شد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48528
اخبار مرتبط

نظرات شما