/ فیلم / عکس

لحظه نجات زن گرفتار شده در آتش سوزی ساختمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نجات یک زن گرفتارشده در آتش سوزی ساختمانی در نیویورک در عملیاتی پر ریسک توسط ماموران آتش نشانی با قدردانی اهالی محلی و کاربران در فضای مجازی همراه شد. تیم‌های آتش نشانی روز سه شنبه پس از دریافت وقوع آتش سوزی در ساختمانی در محله منهتن نیویورک بلافاصله اعزام شدند.

بنا به گزارش ABC ماموران پس از بررسی ساختمان متوجه شدند زن جوانی در طبقات بالا در میان شعله‌های آتش گرفتار شده است. این زن با رساندن خود به لبه پنجره این ساختمان ۱۹ طبقه در وضعیتی خطرناک قرار گرفته بود.

ماموران پس از بررسی‌های لازم تصمیم گرفتند تا با کمک طناب این زن را به پایین منتقل کنند. بلافاصله یکی از ماموران مانند مرد عنکبوتی خود را به طبقات بالا رساند و با پیچیدن طناب به دور بدن این زن موفق شد با کمک همکارانش او را به پایین منتقل کند. «بریان کئونین»، مامور آتش نشان که در نجات این زن نقش مهمی را ایفا کرد به CBC News گفت: «یک زن در کنار پنجره حضور داشت. او گرفتار شده بود و هر لحظه ممکن بود جانش در معرض مرگ قرار بگیرد. این زن در لبه پنجره ایستاده بود و امکان داشت بخاطر ترس به پایین پرش کند. من خودم را به این زن رساندم و تلاش کردم او را آرام کنم تا به پایین پرش نکند.»

کئونین با بستن طناب به دور بدن این زن او را از طبقه ۱۷ ساختمان به پایین منتقل کرد. یکی از همسایگان با قدردانی از ماموران آتش نشانی به ویژه مامور کئونین گفت: «این مامور آتش نشان مانند مرد عنکبوتی و یک سوپرمن خود را به این زن رساند. طوری طناب را به بدن این زن بست که او احساس امنیت کند و سپس او را از طبقه ۱۷ به پایین برد.»

 


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20082
اخبار مرتبط

نظرات شما