کارشناس حوزه فضای مجازی و رسانه:

فضای سایبری در انتخابات پیش رو بسیار مهم است/جریال لیبرال به دنبال دوقطبی سازی های مختلف در کشور است

کارشناس حوزه فضای مجازی و رسانه با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو یک انتخابات سایبری مبتنی بر فضای مجازی است، گفت: جریال لیبرال به دنبال دوقطبی سازی های مختلف در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدحسین فرج نژاد در گفتگوی زنده با موضوع راهبردهای جنگ شناختی و عملیات رسانه ای دشمن در انتخابات 1400، اظهار داشت:  بعد از قوت گرفتن توئیتر در دنیا و از سال 1385 که شبکه های اجتماعی در دنیا فراگیر شد  انتخابات ها رویکرد جدیدی را به خود گرفتند.
وی ادامه داد: در سال 1388از سوی کاخ سفید به توئیتر توجه ویژه ای شد و از همین راه توانستند در انتخابات ایران تاثیرگذار باشند. فضای انتخابات را نمی توان با عدم درک صحیح فضای سایبر تحلیل کرد.
فضای سایبری در انتخابات پیش رو بسیار مهم است

کارشناس حوزه فضای مجازی و رسانه بیان داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا برخی ها فضای انتخابات را متفاوت برگزار می کنند. فضای سایبر در انتخابات پیش رو بسیار مهم است. 14ارتش سایبری در دنیا برای مقابله و دشمنی با ایران ایجاد شده است تا بتوانند بر روی قشر خاکستری جامعه تاثیر بگذارند.
وی اضافه کرد: در دنیای فعلی جنگ رسانه ای رادیویی، تلویزیونی و یا سایتی دیگر وجود ندارد بلکه در عصر جدید زنجیره ای از رسانه ها که هرکدام تاثیرگذاری خاص و ویژه خود را با هدف گذاری مشخص دنبال می کنند.
 فرج نژاد خاطرنشان شد: ارتش های سایبری دنیا در حال تلاش هستند تا ذهن مردم ایران را در مسیر خاصی قرار دهند تا عناصر غرب زده و لیبرال غرب زده رای بیاورند و عناصر انقلابی نتوانند رای بیاورند.
انتخابات پیش رو یک انتخابات سایبری مبتنی بر فضای مجازی است
وی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو اینستاگرام و توئیتر به عنوان یک اسلح در اختیار دشمن است. انتخابات پیش رو یک انتخابات سایبری مبتنی بر فضای مجازی است. حتما در انتخابات پیش رو فضای سایبری غرب در فضای و اینستاگرام، توئیتر و تلگرام به عنوان اسلح این جنگ جدید و نوین خواهد بود و باید مواظب فضا سازی ها، تحلیل ها، زاویه دید آنها در انتخابات پیش رو باشیم.
این کارشناس مسائل سایبری بیان داشت: این بار مردم ایران باید مراقب باشند تا عده ای از افراد سست عنصر که تحلیل دقیقی از فضای پیش رو ندارند رای نیاورند و این بار به عناصر غرب زده و بیگانه پرست و برجامیونی که با برجام صنایع مختلف ما را زمین گیر کردند و کمر تولید را شکستند و با انتظار مذاکره و گدایی از غرب اقتصاد کشور را معطل کردند و نگذاشتند اقتصاد مردم شکل بگیرد رای ندهیم.
برخی عناصر دشمن در ایتا به دنبال تخریب چهره های انقلابی هستند
وی اضافه کرد: در ابتدا انقلابی ها باید مراقب باشند تا فریب دشمن را نخورند و بدانید که عناصر انقلابی با طراحی خود هنوز کاندیدای خودرا معرفی نکرده اند چرا که دشمن به سرعت به دنبال تخریب مخالفان خود خواهد رفت. برخی عناصر دشمن در شبکه های اجتماعی داخلی مثل ایتا نفوذ کرده و به اسم انقلابی به دنبال تخریب چهره های انقلابی هستند.
فرج نژاد عنوان کرد: عناصر غرب زده هم کانداهای متفاوتی را به صحنه آورده اند و تلاش می کنند تا کاندیدای اصلی خود را در بین این اسامی مخفی نگهدارند تا در روز های پایانی با معرفی به موقع بتوانند رای کسب کنند. عناصر لیبرال به دنبال این هستند مردم حافظه تاریخی خود را فراموش کنند تا بتوانند همچون گذشته بازهم عناصر خود رای بیاروند.
وی در ادامه با اشاره به برخی استراتژی های لیبرال های داخل، گفت: تکنیک سواری از ذهن و حافظه مردم تکنیکی است که لیبرال های داخلی و ارتش های سایبری آن را دنبال می کنند تا ذهن مردم را مخدوش کنند و در این فضا سوار بر افکار مردم شوند. تکنیک شاه ماهی سرخ پرت کردن هواس از وضعیت امروز جامعه که توسط این جریان دنبال خواهد شد.
این کارشناس مسائل سایبری  افزود: این روزها کلاب هاوس توسط دشمن به یکبار مطرح شد و در یک شب سه وزیر در آن وارد و سخنرانی کردند که با این موضوع توانستند عده ای را با خود همراه کنند.
جریال لیبرال به دنبال دوقطبی سازی های مختلف در کشور است
وی با اشاره به اینکه جریال لیبرال به دنبال دوقطبی سازی های مختلف در کشور است، تصریح کرد: دوقطبی سازی های کاذبی که این روزها جریان لیبرال در حال راه اندازی هستند دو قطبی دروغ مذاکره و جنگ طلبی؛ دو قطبی کاذب مذاکره و مقاومت ؛ دو قطبی کاذب آزادی فیلترینگ و ... از جمله آنهاست.
فرج نژاد خاطرنشان کرد: در هر حال توجه داشته باشید اینستاگرام ابزار اصلی جنگ لیبرالیست داخلی با کمک دشمن خارجی است که می خواهد با تغییر سبک زندگی و تغییر نگرش مردم بتواند میل آنها را جهت دهی کند و در فضای آشوب ناک صید خود را انجام دهد.
وی اضافه کرد: لیبرال ها به دنبال این هستند که حرف انقلابیون با فضای سازی، مظلوم نمایی و دروغ به مردم نرسد و در ادامه به دنبال ناامیدسازی مردم از انقلاب ودستاوردهای انقلاب هستند.
کروناهراسی از ابزار لیبرال ها برای اجرای الکترونیکی انتخابات است
این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد:  مرحله بعدی اقدامات این جریان ها این است که با کرونا هراسی و خالی کردن دل مردم در راستای رسانه های غربی و غیرقابل حل بودن مریضی و با اعلام تعداد کشته های غیرواقعی بتوانند رای گیری الکترونیکی را راه اندازی کنند و رای مردم را با ابزار های خارجی که امروز در داخل وجود دارد بگیرند تا تقلب برای آنها راحتر شود و اغتشاشات بعد از انتخابات را کلید بزنند .
وی گفت: رای گیری الکترونیک پیش زمینه های مختلفی مانند شبکه ملی اطلاعات ، دستگاه های داخلی اتخاذ رای از مردم و مولفه های دیگر که هنوز محیا نشده و امنیت سیستمی ایجاد نشده است را می طلبد و از سوی دیگر شورای نگهبان در رسانه ها اعلام کرده است که رای گیری در انتخابات آینده به صورت الکترونیک نخواهد بود اما برخی از جریان ها به دنبال الکترونیکی شدن انتخابات هستند  لذا مطالبه ما باید این باشد که مسئولین وزات کشور و ریاست جمهوری به سخنان شورای نگهبان را گوش دهند.
کاهش مشارکت، تخریب و اغتشاش هم در برنامه های جریال لیبرال وجود دارد
فرج زاده بیان داشت: در برنامه های دشمن عدم برگزار انتخابات و تعویق آن هم دیده می شود. در پله بعد به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات و روی کار اوردن دولت غربگرای وابسته به غرب است و در پله های بعد کاهش رای عناصر انقلابی، بی اعمتمادی مردم به نظام و تخریب دستاوردهای نظام و شورای نگهبان و رهبری و تشکیک در صحت و سلامت انتخابات و در نهایت هم اغتشاش و آشوب است.
وی عنوان کرد: راه حل جلوگیر از تمام این مسائل حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات است. خط تخریب های کاندیداهای مختلف مورد شناس مردم از اقدامات بعدی این جریان وابسته به غرب است


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/25860
اخبار مرتبط

نظرات شما