مسئول قرارگاه جهادی عَلَمدارِکَربَلا(قم) خبر داد:

توزیع 50بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه کرامت

مسئول قرارگاه جهادی عَلَمدارِکَربَلا(قم) از توزیع 50بسته معیشتی به ارزش 30میلیون تومان بین نیازمندان خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا 3600بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

 علی وکیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان و با دستور رهبرمعظم انقلاب تاکنون 17 مرحله رزمایش توسط گروه جهادی برگزار شده است که در این رزمایش ها بیش از3600بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در مناطق هدف توزیع شده است.
مسئول قرارگاه جهادی عَلَمدارِکَربَلا(قم) با اشاره به اولین رزمایش کمک مومنانه سال ۱۴۰۰، عنوان داشت: اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه همزمان بامیلادامام حسن مجتبی(ع) با توزیع۱۵۰ بسته موادغذای  به ارزش ۹۰ میلیون تومان انجام شد.
وی اضافه کرد: همچنین مرحله دوم کمک مومنانه در سال جاری در دهه کرامت با توزیع 50بسته معیشتی به ارزش سی میلیون تومان بین نیازمندان و جامعه هدف انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: البته برای مراحل بعدی رزمایش مواسات و کمک مومنانه هم برنامه ریزی هایی صورت گرفته است که به صورت مناسبتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
وکیلی با اشاره به اینکه قیمت هر بسته ۶۰۰هزار تومان است، گفت: در این بسته ها برنج،  لوبیا ، لپه، عدس، چای، نخود، ماکارونی، سویا، قوطی رب، روغن،  نمک، خرما، رشته سوپی و بسته فرهنگی قرار دارد.
وی اضافه کرد: در مراحل قبل توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند تجربیات خوبی کسب شد که سعی شده است از این تجربیات در آینده استفاده کنیم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
مسئول قرارگاه جهادی عَلَمدارِکَربَلا(قم)  با اشاره به اینکه سعی شده است تمام نیازمندان منطقه هدف شناسایی و پوشش داده شود، گفت: باید کمک رسانی و توزیع بسته های معیشتی به گونه ای باشد که تمام نیازمندان بسته را دریافت کنند.
وی بیان داشت: در همین راستا جلسات بسیاری با حضور خادمان هیئت، خیرین و بزرگان محل برگزار شد تا خانواده های نیازمند واقعی شناسایی و از موازی کاری جلوگیری شود تا حقی از کسی ضایع نشود.
وکیلی خاطرنشان کرد: به کمک اعضای خادمین و خیرین تاکنون بیش از ۱۵۰۰ خانواده نیازمند شناسایی شده است که به صورت هدفمند تحت پوشش قرار دارند.
وی در ادامه با اشاره به هدف قرارگاه جهادی عَلَمدارِکَربَلا(قم) گفت: خدمت رسانی در۱۷عرصه درمانی، اطعام ، پوشاک ، عمرانی، تحصیلی، آموزشی ، مشاوره ، مالی ، کارآفرینی ، اشتغال زایی ،کاریابی، جهیزیه، وام، اعتیاد، اردویی، بازارچه ازدواج، خدمت رسانی از اهداف مهم این قرارگاه جهادی می باشد.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/26349
اخبار مرتبط

نظرات شما