حجت الاسلام اکبری :

ایثارگران آماده اند تا از راه شهدا و انقلاب حراست کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در همایش تجلیل از اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم گفت: ایثارگران در همه عرصه ها حاضر و آماده اند تا از راه شهدا و انقلاب در پرتو رهبری امام خامنه‌ای حراست کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام سید حسن اکبری مسئول مرکز بسیج اساتید،مدیران و نخبگان حوزه در همایش تجلیل از اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین گفت :اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه های علمیه ؛ کسانی هستند که همواره در صحنه های گوناگون مجاهدانه عمل کرده و در این راه ایستادگی کردند.

 وی ادامه داد: اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه ها در دوران پرمخاطره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اقتدا به امام خویش مردانه ایستادند و همچون مولایشان جان شان را ایثار کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم بیان داشت: ایثارگران در همه عرصه ها حاضر و آماده اند تا از راه شهدا و انقلاب در پرتو رهبری امام خامنه‌ای حراست کنند.

 وی خاطرنشان کرد: مادران و همسران خانواده‌های ایثارگران و شهدا شریک واقعی جهاد مردانی هستند که در میدان مبارزه با استکبار و کفر همواره مرزبان افکار و عقاید نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/28954
اخبار مرتبط

نظرات شما