/ عکس

کندی سنگ‌فرش خیابان انقلاب قم+تصاویر

حدود یک ماه از شروع سنگ فرش خیابان انقلاب قم می گذرد که کسبه ها از کندی اجرای این طرح گلایه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،از اوایل سال جاری پروژه سنگ‌فرش خیابان ارم و  انقلاب قم در مساحت ۱۲ هزار و ۶۵۰ مترمربع به طول ۵۵۰ متر و عرض متوسط ۲۳ متر با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال با زمان‌بندی ۱۲ ماهه در حال اجرا است.

شهردار منطقه هفت قم با اشاره به اجرای سنگ فرش به مساحت ۳ هزار مترمربع (سمت پیاده رو گذرخان) و سنگ سواره رو و اجرای سنگ فرش سمت پیاده رو میدان آستانه در این پروژه، اظهار کرد: اجرای استندهای سنگی خیابان ارم به تعداد ۳۵ عدد، تراش آسفالت خیابان انقلاب به میزان ۵۷۰۰ مترمربع، تخریب جدول نهر و کانیو خیابان انقلاب به میزان ۴۳۰ متر طول (مجموع ۸۶۰ متر طول) از دیگربخش‌های این پروژه است.

پیاده راه ساختن اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دلیل طولانی شدن مسافت رسیدن زائران به حرم با پای پیاده انتقاداتی را در پی داشته و دارد، اما زمان‌بندی 12 ماهه برای سنگ فرش کردن خیابان ارم و خیابان انقلاب که یکی از شلوغترین خیابان های قم است که مراکز تجاری زیادی در آن وجود دارد می تواند آسیب اقتصادی برای کسبه به همراه داشته باشد.

در حالی که نزدیک به 1 ماه است این پروژه در حال انجام است برخی از کسبه از کندی اجرای طرح گلایه مند هستند، حضور میدانی خبرنگار قم فردا در محل پروژه سنگ فرش خیابان انقلاب قم نیز نشان از کندی کار دارد.

حفاری و کنده کاری های کامل انجام شده اما شروع سنگ فرش کردن این خیابان به کندی در حال انجام است و با وجود تعطیلی های کرونایی به هم خوردن  نظم رفت و آمد با اجرا این پروژه محسوس است.


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/19057
اخبار مرتبط

نظرات شما