/ عکس

اختصاصی/صوت شنیده نشده شهید زین‌الدین؛

وقتی یک یگان بی سیم خود را گم کرده بود!

این صوت شنیده نشده شهید زین‌الدین در عملیات محرم می باشد این صوت مربوط به این مسئله است که در این عملیات یک یگان بی سیم خود را شب قبل گم کرده بود و ارتباطش با مقر قطع است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، این صوت شنیده نشده شهید مهدی زین‌الدین در عملیات محرم می باشد این صوت مربوط به این مسئله است که در این عملیات یک یگان بی سیم خود را شب قبل گم کرده بود و ارتباطش با مقر قطع است و شهید زین الدین در منطقه و خط برایش خیلی مهم است و باید با یگان در ارتباط باشد یک پیام با بی سیم به شهید جواد دل آذر ارسال می کند که هرچه سریع‌تر یک بی سیم به یگان مورد نظر برسانند.

بی سیم چی جواد دل آذر در پاسخ می گوید که آتش سنگین است شاید نتوانیم بی سیم را به خط برسانیم و تحویل یگان مورد نظر بدهیم اما شهید زین الدین تأکید می کند که اگر دنیا هم آتش شود این کار باید انجام شود توکل بر خدا داشته باشید.

این صحبت های رزمندگان و فرماندهان جنگ در دل آتش سخت دشمن برای این روزهای ما نیز درس های بسیاری دارد یک فرمانده شهید که با ماهیت انقلاب اسلامی و مبانی حضرت امام خمینی(ره) آشنا بودند و درس آموخت مکتب خمینی بودند .

این صوت می تواند این پیام را به نسل امروز برساند که در حالی که در محاصره دشمن و تحریم دشمن قرار داریم و نفوذی ها فعالیت می کنند و از منطقه و خارج از منطقه ضربه می‌خوریم و در حوزه های مختلف به انقلاب اسلامی خسارت وارد شده مخصوصاً تسلیم در فضای برجام باید ایستادگی و مقاومت کنیم.

برخی از مسئولان بهانه می آورند که اگر با اروپا همکاری نکنیم تحریم ها گسترده تر و بیشتر می شود و اگر با آمریکا در خصوص برخی مسائل خاص همکاری نکنیم یک جبهه و آتش دیگر علیه ما باز می کنند اینجا شهید زین الدین بهترین پاسخ را می دهد که اگر دنیا آتتش هم بر سرما ریزند باید به هدفمان برسیم این همان تکلیف مداری و ولایتمداری رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است.

رزمنده دفاع مقدس محسن بخشی نیا


کنگره ملی شهدای استان قم به منظور بزرگداشت ۶ هزار شهید استان قم و با شعار «قم، سرآمد شهادت و سرافزاری» در آینده نزدیک برگزار خواهد شد که فرصت خوبی برای معرفی ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های شهدای لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) در بعد ملی  است.

معرفی پیشکسوتان دفاع مقدس اعم از رزمندگان، جانبازان و آزادگان به منظور حضور در اجلاسیه کنگره، تشکیل گروه‌های پنج نفره برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان، تنظیم جدول زمانبندی جهت حضور در منازل شهدا و جانبازان ،تدوین کتاب رزمندگان، خاطرات گردان‌ها و واحدها و فرماندهان، برگزاری شب خاطره در مناطق مختلف استان و سازماندهی تمامی رزمندگان بر اساس گردان‌ها و واحدهای دوران دفاع مقدس از جمله برنامه های کنگره ملی شهدای استان قم است.



 
دانلود فیلم
http://qomefarda.ir/20500
اخبار مرتبط

نظرات شما