افزایش ۲۴ درصدی میانگین ورود روزانه خودروها به استان قم

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از افزایش ۲۴ درصدی میانگین ورود روزانه خود به استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین زنجیرانی فراهانی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در فاصله زمانی بین ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا نخستین روز از فروردین سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۷۹۶ هزار دستگاه خودرو وارد استان قم شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم ابراز داشت: این آمار بیانگر افزایش ۲۴ درصدی ترددها در مقایسه با میانگین روزانه ورود خودرو به قم در سال ۱۴۰۱ است.

زنجیرانی فراهانی عنوان داشت: آزادراه تهران-قم با تعداد ۴۹۲ هزار و ۹۰۶ دستگاه خودرو بیشترین میزان تردد ثبت شده توسط سامانه‌های تردد شمار مرکز مدیریت راه‌های استان قم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۰ نفر از عوامل اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در راستای تأمین ایمنی راه‌ها و همچنین تسهیل سفرهای نوروزی مشغول به فعالیت و در حالت آماده باش هستند.

زنجیرانی فراهانی همچنین بیان داشت: بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از مراکز ارائه خدمات سفر و همچنین هماهنگی جهت تأمین ناوگان عمومی جابجایی مسافران نوروزی از جمله فعالیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در ایام نوروز است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40986
اخبار مرتبط

نظرات شما