نهال‌کاری به مناسبت دهه فجر در قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مراسم کاشت نهال به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرا واقع در روستای ویریچ بخش فردو به میزبانی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم و با حضور گروه‌های جهادی برگزار شد.

این برنامه در قالب پویش نهال‌کاری برای ایرانی سرسبز و با حضور امام جمعه بخش فردو، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، اعضای جامعه بسیج پزشکان، جانشین مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم، مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) پردیسان، فرمانده پاسگاه انتظامی کهک، رئیس اداره آموزش و پرورش کهک، رئیس اداره محیط زیست کهک و بسیجیان شهرستان کهک برگزار شد.

محمد دولتی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهک اظهار کرد: 50 نفر از گروه‌های جهادی و مردمی به همراه مسئولان، امروز در پویش نهال‌کاری برای ایرانی سرسبز به کاشت بادام کوهی در مساحتی بیش از 50 هزار متر مربع اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در اردوگاه ملاصدرا از توان نیروهای دانش‌آموزی، بسیجیان و سایر مردم داوطلب برای نگهداری و آبیاری در سال‌های اولیه تا استقرار کامل نهال‌ها، استفاده خواهد شد.


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/31362
اخبار مرتبط

نظرات شما