موسسات تحت نظارت بهزیستی قم ارزیابی می‌شوند

موسسات تحت نظارت بهزیستی قم ارزیابی می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا سید صادق میریی گفت: طرح ارزیابی و رتبه‌بندی موسسه‌های تحت نظارت بهزیستی استان قم به استناد ماده ۶۲ دستورالعمل تاسیس اداره و انحلال مراکز و موسسه‌های تحت نظارت سازمان بهزیستی از ابتدای بهمن ماه امسال آغاز شده و همچنان در حال اجرا می‌باشد.

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی قم گفت: در این طرح ۲ تیم ارزیاب متشکل از نماینده دبیرخانه کمیسیون ماده ۲۶، نماینده معاونت تخصصی، نماینده دفتر حراست، نماینده دفتر بازرسی و نماینده امور مالی ضمن انجام بازدید میدانی از موسسه‌ها و بررسی مدارک و مستند‌های مربوط به شاخص‌های تعیین شده عمومی و اختصاصی، اقدام‌های مربوط به تعیین امتیاز و رتبه‌بندی موسسه‌ها را انجام می‌دهند.

سرپرست مشارکت‌های بهزیستی استان اهم شاخص‌های اختصاصی مورد ارزیابی موسسه‌ها را مباحث مالی و مالیاتی، اسناد و مستندسازی، داشتن کد اقتصادی و شاخص‌های عمومی را نیز داشتن پروانه تاسیس معتبر، ثبت در سامانه ثبت شرکت‌ها، رضایتمندی و معاونت‌های تخصصی ذکر کرد و گفت: نکته قابل توجه در انجام این فرایند این است که مجوز‌های موسسه‌هایی که دراین رتبه‌بندی امتیاز پایین‌تر از سقف تعیین شده را کسب نمایند تمدید نخواهد شد و همچنین سازمان هیچ‌گونه تفاهم‌نامه یا قراردادی با این دسته از موسسه‌ها انعقاد نمی‌کند.

تعداد ۶۰ موسسه فعال دارای مجوز از بهزیستی استان در این طرح مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و موسسه‌های غیرفعال نیز جهت انحلال قانونی موسسه معرفی خواهند شد.

بهزیستی قم در ارزیابی نهایی نتایج جشنواره مسابقه‌های ورزشی مجازی سال ۱۴۰۰ در سه حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

فریده نظریان کارشناس مسئول تربیت بدنی و فوق برنامه بهزیستی قم ضمن اعلام این خبر گفت: براساس گزارش و نتیجه نهایی ارزیابی جشنواره مسابقه‌های ورزشی مجازی جامعه هدف بهزیستی کشور در سال ۱۴۰۰ که در سه بخش پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی و با شرکت ۴۹۷ ورزشکار از ۲۹ استان انجام شد اداره‌کل بهزیستی استان با توجه به مدال‌ها و مقام‌های کسب شده در سه حوزه فوق‌الذکر در مجموع مقام دوم کشوری را به‌دست آورد.

نظریان گفت: از استان قم ۱۸ پسر و ۱۸ دختر در این مسابقات شرکت داشتند.


انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران
http://qomefarda.ir/31448
اخبار مرتبط

نظرات شما