افزایش ۵۰ درصدی مسافرت‌های نوروزی به قم/ حوادث جاده‌ای ‌کمتر شد

استاندار قم با بیان اینکه حوادث جاده‌ای نسبت به گذشته کمتر شده است، گفت: از ۲۵ اسفند تا امروز بیش از یک میلیون و ششصد هزار سفر در سامانه‌های استان ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم  در بازدید از مرکز کنترل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم اظهار داشت: تلاش می شود در سال جاری نقاط حادثه خیز باقی مانده در محورهای مواصلاتی استان اصلاح شود.

وی افزود: در کنار رفع نقاط حادثه خیز باید رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربندی ایمنی و سرعت مطمئنه نیز توسط رانندگان جدی گرفته شود.

استاندار قم با بیان اینکه حوادث جاده‌ای نسبت به گذشته کمتر شده است، بیان کرد: از 25 اسفند تا امروز بیش از یک میلیون و ششصد هزار سفر در سامانه‌های استان ثبت شده که نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

شاهچراغی عنوان کرد: با بررسی جاده‌های داخل استان و جاده‌های ملی مانند بزرگ راه قم -کاشان که وضعیت خوبی هم ندارد، باید نقاط حادثه خیرشناسایی و مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای میزبانی نوروز استفاده شده است، خاطرنشان کرد: برای جبران بخشی از کمبودهای اقامتی در این استان، فضای تعدادی از مدارس و سالن های ورزشی به این امر اختصاص پیدا کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32464
اخبار مرتبط

نظرات شما