احداث میدان در مجاورت کوه خضر نبی(ع)

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از احداث میدان در مجاورت کوه خضر نبی(ع) با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و اهداف اجرای این طرح را بهبود عبور و مرور شهری، دسترسی آسان به مسیرهای مسجد مقدس جمکران، بلوار آیت‌الله بروجردی و مقابر شهدای گمنام، ایمن‌سازی محل و کاهش تصادفات عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به احداث میدان در مجاورت بوستان شهدای گمنام و کوه خضر نبی (ع) اظهار داشت: این میدان بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال و با مساحت سه هزار مترمربع در خیابان شهید رحیمی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در این پروژه بیش از هشت هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت مورداستفاده قرار خواهد گرفت، افزود: بیش از ۶۰۰ متر جدول‌گذاری نیز در احداث این میدان و اصلاح هندسی محل موردنظر استفاده می‌گردد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم اهداف اجرای این طرح را بهبود عبور و مرور شهری، دسترسی آسان به مسیرهای مسجد مقدس جمکران، بلوار آیت‌الله بروجردی و مقابر شهدای گمنام، ایمن‌سازی محل و کاهش تصادفات عنوان کرد.

اقبالیان با تأکید بر اینکه جهت اجرای این پروژه بیش از ۲۰ میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: این پروژه ظرف مدت ۲ ماه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32992
اخبار مرتبط

نظرات شما