۵ هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد قم هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه ۵ هزار یتم تحت پوشش کمیته امداد قم قرار دارد، افزود: توانمندسازی خانواده های نیازمند یکی از اولویت ها و سیاست‌های مهم این نهاد حمایتی در استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن مسعودیان راد روز سه شنبه در سخنرانی پیش از اقامه نماز عید سعید فطر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) طی سخنانی بیان کرد: در طول ماه مبارک رمضان ۱۱۵ مرکز نیکوکاری در سطح مساجد استان قم برای افطاری دادن به افراد نیازمند فعالیت داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم ادامه داد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان به همت مراکز نیکوکاری حجم قابل توجهی از کمک های مومنانه و سبد معیشتی در بین نیازمندان استان قم توزیع گردید.

وی با بیان اینکه خداوند فطر را به فقر گره زده و قبولی یک ماه روزه داری را به پرداخت فطریه و یاری رسانی به فقرا و نیازمندان منوط کرده است، یادآور شد: اولویت در پرداخت فطریه و انواع کمک ها با نزدیکان افراد است و در صورتی که این مهم به یک رویه در جامعه تبدیل شود بار بزرگی از دوش کمیته امداد برداشته می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه زکات فطریه هایی که به حساب کمیته امداد قم واریز می شود با اولویت بندی محرومین بدست آنها خواهد رسید، اظهار داشت: برخی از افراد نیازمند جامعه به حدی در رنج بیماری هستند که درد بی پولی را فراموش کرده اند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33262
اخبار مرتبط

نظرات شما