برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، طی سخنانی اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی استان قم در ماه مبارک رمضان با برگزاری بیش از 100 ویژه برنامه های متنوع و متناسب فضای متفاوتی را تجربه کردند.

عمرانی افزود: در ماه مبارک رمضان، فعالیت های فرهنگی متنوعی از جمله برنامه های مناسبتی ویژه ایام ولادت امام حسن (ع) و شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) مثل قصه گویی و نشست های کتابخوان و نمایشگاه کتاب ویژه این ایام برگزار شد.

وی تصریح کرد: همچنین برخی از کتابداران با حضور در مساجد و استفاده از فضای معنوی این ایام، برنامه های ترویجی خود نظیر آموزش قرآن کریم، نهج البلاغه خوانی و همچنین آموزش احکام ویژه روزه اولی ها را برگزار کردند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: مهم ترین رویداد فرهنگی ما در ماه مبارک رمضان برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی و تقدیر از دوستداران کتاب و اهل بیت (ع) بود که در آن از بیش از 180 نفر در سنین مختلف تقدیر شد.

وی تصریح کرد: حسن ختام این ماه عزیز برای همه ما، راهپیمایی باشکوه روز قدس بود که کتابداران و همکاران ما در اداره کل کتابخانه های عمومی نیز همچون سایر مردم انقلابی استان در خلق این حماسه نقش آفرینی کردند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33288
اخبار مرتبط

نظرات شما