هزینه سه و نیم میلیارد ریالی برای احداث فضای سبز میدان ولیعصر (عج) قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث فضای سبز حاشیه میدان بزرگ ولیعصر (عج) با اعتبار ۳ و نیم میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پیام جوادیان با اشاره به اجرای عملیات عمرانی و اصلاحات هندسی حاشیه میدان بزرگ ولیعصر (عج) گفت: عرصه‌ای که برای فضای سبز در این محدوده پیش‌بینی‌شده لازم بوده اصلاح شود و به همین خاطر خاک عرصه منتقل و با خاک زراعی مناسب جایگزین شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر طراحی کاشت این عرصه گفت: همزمان با این کار اجرای فضای سبز و کاشت گونه‌های مناسب اقلیم قم آغاز شد و رعایت نکات ترافیکی نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم استفاده از گونه‌های مناسب اقلیم شهر قم و استفاده از گونه‌های گل‌دار و با منظر مناسب در این بستر را مورد توجه قرارداد و گفت: اجرای فضای سبز این عرصه با روش آبیاری تحت‌فشار انجام‌شده و تلاش شده که در زمینه استفاده از منابع آب را بتوانیم بهره‌وری حداکثری را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه مساحت عرصه این محدوده هزار و ۹۰۰ مترمربع است گفت: بیش از ۳ و نیم میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته‌شده است.



انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران
http://qomefarda.ir/33667
اخبار مرتبط

نظرات شما